{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedt hale
  • #1   22. sep 2007 Jeg har hørt at vegetabilsk olie sku' gøre tricket. Det modviker animalsk olie... Jeg har dog ik' prøvet det selv, da min han ik' er begyndt at ha' fedthale endnu.

    Men det lyder logisk i mine ører, for hvis man affedter haleroden, vil kroppen blot danne mere olie/fedt, hvorimod hvis man tilfører den olie, gi'r man kroppen besked om at holde igen med olie-/fedtdannelsen.

    Det er osse derfor, at jeg IKKE vil anbefale dig at bruge opvaskemiddel... Det er det mest affedtende du ka' få og det gør bare situationen værre.

    Jeg vil osse gerne anbefale dig følgende vask:
    Degrease (ved ik' om den ka' ta' fedthalen)
    Blancheur (til hvide katte)
    sammen med Ebene (til sorte katte - JA, seriøst!)
    fra Anju Beauté. - Det bruger jeg til min hvide misser når hun ska' på udstilling. Det er super godt, det ta'r den gule farve og så er det til at betale sig fra!

    Skriv en pm hvis du vide, hvor du kan købe det.

    Held & lykke


  • #2   22. sep 2007 Prøv at ringe til Mystery coon - hun har nogle gode shampoo produkter.. vi bruger dem sammen med Goop - et håndrensningsmiddel efter anbefaling fra garvede opdrættere....
    Held og lykke
    anna


  • #3   22. sep 2007 Vores dyrlæge siger at svarfega på tør kattehale,- gnubbes godt ind og så vaskes af, skulle virke ifølge hvad hun havde fået oplyst.
    Har ikke prøvet om det virker selv...;-)


  • #4   22. sep 2007 Jeg har altid brugt vetri derm shampoo (både ti hund og kat) på mine ildere, når de har haft fedt hale, så mon ikke også det virker på fedt hale på katte?

  • #6   23. sep 2007 Jeg har bruger havregryn :O) Det giver et frygtelig svineri, men det hjælper.
    Har dog ikke prøvet det på en hvid kat...


  • #7   23. sep 2007 hej jeg har en ragdoll-hellig birma han, han får fedt hale og det kan ikke betale sig og vaske og vaske, ganske alm baby pudder, drus det på halen hvor den er feddet, og efter 10min børst halen, efter et par dage er det væk, og der er ikke farligt eller goftige og kan gøres lige så ofte det er brug for det

  • #8   23. sep 2007 Gnid Baby Olie godt ind i huden i halen og lad det sidde et døgn... det tager pedt hale ;o) Har selv brugt det mange gange 4 dage før en udstilling og Vupti ingen fedt Hale, men skal man alligevel vaske katten, så har House of Anjou nogle super produkter til fedthale

Kommentér på:
Fedt hale

Annonce