{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

ondt i maven {{forumTopicSubject}}

ja det er altså mig som har det, for sidder og venter på dom over o´malley, min veninde som passer ham skal til dyrlægen om lidt, fordi vi har kraftig mistanke om at han har sukkersyge eller noget andet med nyrene, og er dette tilfælde kommer han desværre ikke hjem derfra, da jeg ikke vil byde ham at han skal sprøjtes eller have piller flere gange om dagen. men er ikke sjovt at være væk når ens dyr er syge på den måde:-(

skulle bare af med det, føler mig ret alene nemlig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i maven
  • #1   24. sep 2007 Hej Mie

    Håber på det bedste! Hvilke symptomer har han, siden I mistænker sukkersyge eller nyrelidelse?


  • #3   24. sep 2007 han har fordoblet sit vandforbrug inde for kort tid og har svært ved at holde på vandet hvis han bliver forskrækket, men han har været meget stresset på det sidste pga jeg er i jylland og han bliver passet, så tror det er det som har udløst det. både min dyrlæge og min venindes dyrlæge siger de to ting, men nu må vi se håber snart jeg får besked

  • #4   24. sep 2007 ja, vi skal til dyrelæge med daffy her i løbet af ugen, netop pga af han drikker utrolig meget vand og tisser osse ret meget, vi har en mistanke om sukkersyge, men før dr dyr er konsulteret vil vi ikke tænke på hvad det ka være

Kommentér på:
ondt i maven

Annonce