1.602 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hvad for kattemad er bedst og ... hvad for kattemad er bedst og ...

skifte til...

hej
nu har jeg læst og læst jeg skal ha skiftet tørkost fra whiskas til ??? ja hvad er bedst for hende...
og kan jeg fortsætte med billig dåsemad, det får hun lidt af hver dag...
og hvor køber jeg det i en dyrehandel???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad for kattemad er bedst og ...
  • #1   25. sep 2007 Jeg vil helt klart varmt anbefale dig at købe Techni-Cal til din mis.. Det er bare kanon-godt. Mine katte er rigtig glade for det; deres pels er smuk, de spiser godt, og de har sunde tænder. Dyrlægen roser dem meget, for at være rigtig sunde, når de er der til tjek, vacciner osv.

Grunden til, jeg vil anbefale dig at købe Techni-Cal fremfor andre gode mærker såsom Hill's og Royal Canin er FOR DET FØRSTE: Der er færre e-stoffer og andre dårlige tilsætningsstoffer i TEchni-Cal OG FOR DET ANDET; det er billigere smiley
    Så hvis der forhandles Techni-Cal i den by, hvor du bor, så synes jeg bare helt klart, du skal købe det :))

• #2   25. sep 2007 du kan evt spørge din dyrlæge hvilken mad der passer bedst til lige din kat. Du kan sagtens fortsætte med at give billig dåsemad.

du kan købe mad både ved dyrlægen og ved en dyrhandler.

• #3   25. sep 2007 Ik dåsemad hver dag....

Vi bruger Royal Canin tørkost herhjemme... Ganske tilfredse...

• #4   25. sep 2007 Og jeg synes egentlig bare helt, du skal droppe dåsemaden.... Katte har bedst af kun at få deres tørfoder. Og hvis du bare vænner den fra dåsemaden, så vil den aldrig savne det...

HVIS du absolut VIL give den dåsemad, så skal du selvfølgelig også købe det fra et af de gode mærker.... Man kan altid tage som hovedregel, når det gælder kattemad m.m., at hvis det er billigt, så er det ikke godt... Sådan er det desværre!

• #5   25. sep 2007 okat tak for svarene... jeg vil prøve og høre min dyrelæge hvad der er bedst for hende og få...

• #6   25. sep 2007 mie: tak for det købes det bare i dyrehandlen... nej ved godt det med dåsemaden men hun har bare ikke været så god til og spise tørkost...

• #7   25. sep 2007 skal jeg så vænne hende stille og roligt af med dåse mad eller bare stoppe.. også selvfølgelig blande det gamle tørkost med det nye og så mere og mere give hende det nye

• #8   25. sep 2007 Hvis du helt dropper dåsemad skal du være meget opmærksom på, om hun drikker nok vand. Jeg har nu to katte, der ikke er gode nok til at drikke smiley og hård mave er altså ikke sjov for katte.

Godt og billigt (og ikke mindst sundt) tilskud til tørfoder er sådan noget som kogt kylling eller kogt fisk (hvidfisk). Men hvis det "bare" skal være nemt, så gør en smule dåsemad hver dag altså ikke nok skade til at man skal fravælge det. Bare sørg for, at grundfoderet er af god kvalitet - selv bruger jeg Hills til mine.

• #9   25. sep 2007 Gucci vil kun have Pussi og har prøvet alt andet. Han har en lækker blød pels og får en gærpille med tranebær hver dag. Så jeg tror ikke han mangler hverken vitaminer eller andet godt ;O)

• #10   25. sep 2007 Camilla: Forstod ikke lige, om det var et spørgsmål, men hvis det var - så ja - det købes bare hos dyrhandleren... Nu ved jeg jo ikke helt, hvor i Østjylland, du bor.. Men kommer selv fra Kolding, og der købte jeg det hos Søhesten.... De forhandler det ikke nogen steder i Odense.. så nu køber jeg det på nettet...

• #11   26. sep 2007 Jeg bruger også Royal Canin til mine 3.. Bruger den der hedder Sensible 33, da en af mine piger har tendens til opkast hvis hun får andet.

• #12   26. sep 2007 Charlotte G: Hvor mange penge bruger du cirka på mad om måneden når du har 3 katte? Bare sådan cirka...?

Kommentér på:
hvad for kattemad er bedst og ...

Annonce