{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Inden jeg ringer til dyrlægen.. {{forumTopicSubject}}

Okay nu er jeg rimelig træt af at min kat kaster op..
Ska lige sige at jeg har ringet til min dyrlæge engang og der stoppede Charlie med at kaste op den dag jeg ringede til ham.. Det er jo klart smiley
Men men men.. Nu er han begyndt at gå at kaste op igen.. Det ska så siges at jeg ik har skiftet foder eller noget siden han stoppede med at kaste op for 14 dage siden..
Bobby er den der bestemmer af kattene herhjemme..
Bobby og Charlie har ALTID været sammen..

Mit spørgsmål er om grunden til at Charlie går og kaster op er fordi at han er "underkatten"?? Har set at Bobby er begyndt at gå og jagte ham.. Ka det være en mulighed eller ska jeg ringe til dyrlægen igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inden jeg ringer til dyrlægen..
  • #1   3. okt 2007 hmm det lyder da til at han ikke kan tåle det fodermærke du bruger. Har du overvejet at skifte ??

    Camilla


  • #2   3. okt 2007 da jeg fik mine katte gik han også og kastede op og skiftede mad da jeg ik synes at det var så rart at han gik og kastede op..
    Han ka godt tåle det billige foder som jeg giver ham.. For der her ik været noget i 14 dage ca.. Og nu begynder han igen.. Med den foder han har fået i 1 måned nu..
    Så tror ik at det ka være det..


  • #3   3. okt 2007 ja for sidst der fastede jeg ham også som dyrlægen sagde.. Men det blev kun en halv dag fordi at jeg først ku få pengene dagen efter jeg sku ha en tid hos dyrlægen.. Og der gik det iorden i sig selv igen nemlig..

    Og nu er han begyndt igen..

    Han ka ik tåle mælkeprodukter.. Så ka ik gi ham A38.. Men vil da prøve de piller du siger.. Og så Får de kun vand til imorgen.. Og starter så stille op..
    Tak for hjælpen alle sammen..

    Og ellers er det selvfølgelig afsted med det samme.. Da jeg ringede til dyrlægen sagde han at jeg ik sku være urolig.. Derfor jeg tør spørge først ellers var han røget til dyrlægen nu smiley


  • #4   3. okt 2007 hellere en gang for meget til dyrlægen end ingen...



  • #7   3. okt 2007 de startede med at få kvalitets foder.. Og det kastede han også op af

  • #9   3. okt 2007 Rumlemor var også meget slem til at kaste op, men efter at jeg skiftede til Hills Indoor Cat, sker det ikke mere! Så jeg kan varmt anbefale det, ligesom der også er færre kalorier i, hvilket også er godt for neutraliserede misser :o)

  • #10   3. okt 2007 det hedder IAMS ADAULT 1+

    Har før haft en kat der altid fik det billige uden der skete ham noget..

    Men har også lige set at jeg har overset en morgenmadstallerken.. Så der har han nok været oppe i.. Så der er gang i opvasken nu smiley


  • #12   3. okt 2007 fordi at jeg ska gå langt med sådan en kæmpe pose.. Og har ik nogen bil til at hente det i smiley
    Er bare slap smiley



  • #13   3. okt 2007 okay mange tak.. smiley

  • #15   3. okt 2007 Lil'pigen skrev: "Mit spørgsmål er om grunden til at Charlie går og kaster op er fordi at han er "underkatten"?? Har set at Bobby er begyndt at gå og jagte ham.. Ka det være en mulighed eller ska jeg ringe til dyrlægen igen?"
    Årsag og virkning kan være lige modsat. Altså at Bobby jagter ham FORDI der er noget galt med Charlie. Hvordan virker han ellers til at trives? Jeg ville tage ham til dyrlægen for alle tilfældes skyld. Og hvis jeg var dig, så ville jeg få nogle foderprøver med hjem fra dyrlægen - og langsomt skifte over til lødigt foder.
    Og kom nu "Slappe" - jeg kan have 10 kg foder på cyklens bagagebæger, så det kan du nok også ;))


  • #17   3. okt 2007 Du kan bestille kvalitetsfoder på f.eks. zooplus.de eller .com. Så bliver det leveret direkte til døren af post danmark, og det er endda lidt billigere end de danske priser.

    Men ellers som de andre siger, kan man sagtens gå med 10 kilo eller cykle med det. Det gør vi ofte.


Kommentér på:
Inden jeg ringer til dyrlægen..

Annonce