Min kat er væk! :,( HJÆLP MIG! :(( {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Min kat Junior er blevet væk:(
Han har været væk i 3 uger, og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... er der nogle der har prøvet det samme, hvor katten så kom tilbage?????
Han er vandt til at gå ude, lige fra han var lille... Han kom altid hejm samme dag, lige indtil for 3 uger siden...
Vores nabo har lige fået en killing, så begyndte den at rende nede hos min mor (bor meget tæt på min mor) og der er Junior også vant til at komme, og han er vant til at være "babyen" i familien, så kan det være derfor, han er forsvundet?
Altså min mor har selv en kat, og vores anden nabos kat kommer også ind til min mor, men de var der før Junior kom, så dem er han vant til...
Skal også lige siges at vi ikke kælte for naboens nye killing, når Junior var i nærheden...
HÅBER I KAN HJÆLPE MIG...
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 189
Hilsen Gitte
jul 2006
Følger: 60 Følgere: 59 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 5
Og mange tak for de gode råd, det giver mig lidt mere håb:) Må jeg spørge hvor gammel din kat var, da den forsvant? og om den var vant til at være ude??
:))
jul 2006
jul 2006
Men så længe er der forhåbentlig ingen der har lukket deres garager osv...
Har også ringet til katteværnet og sat sedler op, men mange tak for rådet, det sætter jeg virkelig pris på, for jeg er SÅ bekymret for min lille baby:((
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis han ikke er kastreret, så er han nok "bare" løbet væk for at finde kærester. Det er helt naturligt at en fertil kat smutter på langfart, og desværre vender de ikke altid tilbage. Jeg håber han kommer hjem i god behold. Og hvis han ikke er kastreret, så synes jeg virkelig du skulle få det gjort.
jul 2006
Han er kun 1 år og 5 mdr. men han er jo vant til at gå ude, hver dag, lige fra han var lille, så håber virkelig han kommer hjem igen...
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 10
håber da din kommer tilbage.
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
håber self du finder ham i god behold.. *S*
feb 2009
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
og vil giver 100 til dem som finde dem
jeg bor i aalborg øst..( nørre tranders)
hjælp mig=(
dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
Min kat er væk! :,( HJÆLP MIG! :((