{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

HJÆLP MIN KAT KASTER OP {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har en main coon kat der ofte kaster op. Jeg ved godt der er normalt for main coon katte at sluge deres mad og det gør hun også selvom hun får speciel royal cain Main coon foder. Når hun så kaster op er det også hele ufordøjet tørfoder...
Nogen der kan hjælpe...??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP MIN KAT KASTER OP
  • #2   7. okt 2007 Tja min Rollo gjorde det samme alt den tid vi havde hende ved min mor, men efter hun flyttede hjem til en af min mors venner er der ingenting overhovedet... Og der bor hun jo så alene uden andre katte. Så kan være angst for at hun måske ikke skulle nå at få noget af maden...

• #3   7. okt 2007 Hov ja vi begyndte at bruge hills til sart mave til hende og det hjalp lidt ved min mor... Og dete r nu det eneste hun vil spise :o)

• #4   7. okt 2007 Det kan også være noget med planter.
    Min birma blev ved med at kaste op, og så tog jeg ham til dyrlægen. Hun kunne umiddelbart ikke se, at der skulle være noget i vejen med ham ud over lidt feber. Hun spurgte, om han spiste af potteplanterne, og det kunne jeg kun svare ja til. Jeg har fjernet alle de potteplanter, jeg ved er giftige for katte, og siden har han ikke kastet op.

• #5   7. okt 2007 kan oxo være hårboller der sidder og genere *S*

• #6   8. okt 2007 Fodret til main coon skulle nemligt også hjælpe mod hårbolde og lige for tiden får hun også specialfoder mod hår i maven oveni.. Men det lader ikke til at virker og der er eller ikke rigtig hår i det hun kaster op.. det er mere det der ufordøjet foder.. Hun spiste planter da hun var lille men har ikke gjorte det i over et år ( kun hendes kattegrass) hun er dog MEGET ude og går ind og ud som det passer hende så vi ved selvfølgelig ikke hvad hun finder derude. Men hun har i hvertfald ikke vist sig som den helt store jæger..

Kommentér på:
HJÆLP MIN KAT KASTER OP

Annonce