Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pelspleje
  • #1   7. okt 2007 Synes du skal prøve at rede ham med en kam,børster er ikke godt,kun til korthårede katte.Jeg plejer at sidde med min pelsdyr og nuller knuderne ud med en kam.Men kæm ham hver dag,så burde du kunne holde ham fri for knuder ;o)

• #2   7. okt 2007 Enig med Gitte ..

Hvis knuderne er for genstridige, så kan du klippe dem af, og sørge for at rede i bund bagefter.
    For at undgå at klippe i huden, kan du sætte en kam mellem knuden og huden, og klippe lige under knuden, mens kammen virker som beskyttelse smiley

• #3   7. okt 2007 Har han det ok med at få ordnet pelsen? Hvis han er det, så skulle det ikke være et problem. På min profil kan du i et fotoalbum se, hvilke ting jeg bruger. Jeg har senere købt en god rullekam. Filterknuseren er rigtig god. Den er nænsom. Hvis du bor i nærheden af mig, hjælper jeg dig gerne igang, hvis din nye kat er til at arbejde med.

Vi har Missi som har traume fra sit tidligere hjem, hvor hun blev udsat for nogle hårdhændede metoder - og alligevel havde rigtig mange knuder flere steder, så vi måtte starte ud med at hun kom i narkose hos dyrlægen. Siden har vi så med stor tålmodighed rimeligt kunnet holde hendes pels.

• #4   7. okt 2007 Tusind tak for alle jeres svar, jeg vil prøve mig frem til de muligheder i har skrevet :o)

Kommentér på:
Pelspleje

Annonce