{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

urenlighed {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et problem mine katte/ måske kun den ene kat tisser snart alle steder lige fra hjørnet i stuen til på køkkenbordet. jeg har prøvet at vaske af i rodolon, men det lader ikke til at tisseri stopper, har set i andet indlæg at denne feliway komb. med getoff skulle virke men hvad er det og hvordan virker det???

Alle normale krav om rolig kattebakke til ren kattebakke er opfyldt og der er ingen blærebetændelse, jeg har forstået (irettesæt mig gerne) at tisseri bliver en vane, men hvordan afhjælpes denne???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  urenlighed
  • #1   11. okt 2007 Gitte. Sæt evt. katte bakkerne på de steder katte gerne tisser.. Eller læg sølvpapir eller andet der, som er ubehageligt. Evt. sprøjt med noget der lugter grimt. fx citronsaft (Måske det getoff er, kender det ikke?).

Feliway er feromoner, som er duftstoffer der får katten til at slappe af.

Er det et nyt problem der er opstået, eller hvor længe har det stået på?

• #2   11. okt 2007 Jeg har først for nylig opdaget det så jeg tror det er her efter løbetidsreset er startet....

Jeg har prøvet alt lige fra citronsaft til at flytte bakken

• #3   11. okt 2007 Gitte - Jamen så få dem neutraliseret? :o)

• #4   11. okt 2007 Tiden er bestilt men hvad hjælper det når det bliver en dårlig vane???

• #5   11. okt 2007 Gitte - En hel del. Kattene bliver meget roligere bla.
    Men ja, få dem hurtigt afsted, så det ikke når at blive en dårlig vane. Skulle du senere i livet få en anden kat er det dog nok en god ide at neutralisere Inden de kommer i løbetid/bliver fertile :o)

• #6   11. okt 2007 Eva K.

Mit spørgsmål lød ikke på om de skulle neutraliseres eller ej.

derfor lad være med at komme med kloge kommentar om hvordan jeg skulle have gjort og hvad jeg bør gøre ved min næste kat.

Hvis du ikke er kompetance nok til at besvare mit spørgsmål bedes du derfor holde dig nonverbalt i denne tråd.

• #7   11. okt 2007 Gitte - Oh wow, du bryder dig godt nok ikke om at få velmente råd som ikke lige passer ind i din verden, hva'?

Jeg prøvede sådan set at hjælpe dig, kom da med flere gode råd, men at du så har prøvet dem, o gstadig ikke har neutraliseret dine åbenbart frustrerede katte, tjaeh, det kan jeg da ikke gøre for?
    Og min kompetance fejler ikke så meget, som at du tydeligvis fik noget at høre du ikke ville høre?

• #8   11. okt 2007 Eva
    Pointen er du ikke svarer på mit spørgsmål men derimod kommer med rigelig tanker om hvorfor problemet er opstået - det er jeg uden tvivl klar over - og nej jeg har ikke kunne se ideen i at neutralisere før nu.

• #9   11. okt 2007 Gitte - Hvis du læser mit første indlæg, hvad er det så netop jeg kommer med der?

Og nej, jkeg kan jo netop se at tanken om at neutralisere inden fertilitet ikke er opstået hos dig før, derfor jeg giver dig et andet godt råd så du måske ikke står med det samme problem Igen i fremtiden.

Kommentér på:
urenlighed

Annonce