{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

urenlighed {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en hankat på ca 8 mdr han er ikke kastreret og har ingen problemer med at han strinter men har dog det problem at han sommetider mener at han skal bruge håndvasken på toilettet som hans kattebakke....... hvad dælen gør jeg for at han kun skal bruge sin kattebakke som toilet har prøvet at fylde vand i vasken og så gør han ikke noget i den men vis jeg så glemmer det så gør han det igen og det er ikke kun når jeg ikke er hjemme........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  urenlighed
  • #1   27. maj 2012 Få ham kastreret, han kan være stresset.
    Prøv også med 2 bakker, de kan være så sippede, så de s..... i den ene og tisser i den anden.
    Hold bakkerne rene.


  • #2   27. maj 2012 Hej Ikke altid en kasteration hjælper.... Prøv at lukke ham ud, han trænger måske

  • #3   27. maj 2012 Så han kan komme i slåskamp og lave flere killinger..... Hanne l?????
    Nej kastere ham ikke kun for problemets skyld men lige så meget for dyrets skyld smiley


  • #5   27. maj 2012 Urenlighed er der vel strengt taget ikke tale om, når katten bare tisser i vasken.

    Men Heino, søg på "urenlighed" eller "tisser" i forum, så skal du bare se en masse tråde med råd om ekstra bakke, afstand mellem mad og grusbakke, grustyper, kastration, urinvejsbøvl, stress, links til artikler om urenlighed osv. osv. osv.

    Og få nu katten kastreret i en fart, inden han begynder at strinte, urinen begynder at stinke, eller han bliver rigtig urenlig pga. hormonkuller. Det er jo bedre at forebygge end at helbrede smiley


Kommentér på:
urenlighed

Annonce