{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Venter på killinger... {{forumTopicSubject}}

hej ja jeg går så her og venter på min dejlige lille mis for killinger... det skulle gerne være inden for den næste uges tid.. men har været lide bekymret, da hun i tirsdags aften, havde slim væske osv smurt ud over hele bagpartiet... så der troede jeg jo at vandet var gået.. så sad hele natten og hold øje med hende. jeg ente med at tage hende om til dyrlægen, for at få tjekket om der var noget galt... men hun var ik engang i fødsel!.. godt så.. hvad mon det så var der var bristet og kommet ud? vi aner det ik.. men hun har det heldigvis godt og killingerne er der stadig masser af liv i, i hendes mave..:)

Ja det er første gang både for mig og min lille mis.. så derfor er jeg nok meget nervøs for om der sker hende eller killingerne noget..
Og jeg er ik lige så god til det med at vente..*GG*

Pote dask herfra.. måtte lige dele med jer andre.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venter på killinger...
  • #1   13. okt 2007 hvis jeg husker rigtigt da jeg stadig er lidt grøn på det område.. fra slimen går kan der faktisk gå mellem får timer til 4 dage før de ligger sig til at føde..

  • #2   13. okt 2007 Uhhh, jeg kan godt huske hvor nervøs jeg var i april, da min mis sku ha killinger! Men jeg glædede mig også helt vildt til at skulle være jormoder... Men så en dag jeg kom hjem fra arbejde havde hun fået dem, og ordnet alting selv... Skøre kat! Men det er godt du er så opmærksom, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle lægge mærke til!!!
    Men vente er det eneste du kan gøre, selv om det er træls! Held og lykke med hende! smiley


Kommentér på:
Venter på killinger...

Annonce