{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

juletræ {{forumTopicSubject}}

julen nærmer sig med hastige skridt og jeg vil gerne holde jul i år, hvilken fam synes er skønt, men men....

Vi har to skønnemaine coon katte på et år og jeg er lidt bange for at det bliver som chip og chap mht. juletræet.

Hvad er jeres erfaringer med juletræ til jul og så to ungkatte?

Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  juletræ
  • #1   15. okt 2007 he he... ja jeg er i samme situation og har tænkt præcis det samme, så jeg er helt sikkert med på en kigger

  • #3   15. okt 2007 har så også overvejet at købe et plasttræ, så det ikke fælder så meget hvis nu de skulle daske til det, men ved ikke om man kan så nogle ordentlige/pæne plasttræer og så er det jo også lidt ikke juleagttigt smiley

  • #4   15. okt 2007 jeg er glad for vi har 2 små stuer med fransk dør indtil hinanden så julatræet kommer ind i spisestuen hvor kattene ikk kommer.... prøver da jeg var lille at vi var taget i byen og så da vi kom hjem havde vores gamle kat væltet juletræet med alt den pynt.... tror mine forældre var godt træt af den på det tidspunkt....

  • #5   15. okt 2007 Det koster et par kugler hvert år. *SS*
    Hæng ikke glaskugler på de nederste grene. Det er nok heller ikke en god ide at pynte med det der sølvlametta, da kattene gerne æder det.
    Vi skal have en flok killinger i år juleaften, det skal nok blive underholdende...


  • #6   15. okt 2007 Hehe..
    Vores kat elsker bare at sove under juletræet, så det er da ikk sikkert de laver ballade, men ellers må man jo bare holde øje..=)


  • #7   15. okt 2007 Vi havde vores første juletræ sidste år og det gik bare super

    Alt forneden var af plastik og ingen levende lys på de nederste grene self.

    Udover det havde jeg ikke sparet på kanelen så mine katte kom slet ikke i nærheden af træet.


  • #8   15. okt 2007 Jeg pynter kun juletræ med ting der ikke kan gå i stykker - altså absolut ingen glaskugler o.lign. Og for guds skyld ikke noget med fjer. Så bliver jeg ikke sur på kattene hvis de ødelægger noget (især hvis det er noget med mange minder ved) og kattene kommer ikke til skade på grund af skår og skarpe kanter.

    Jeg har et (synes jeg selv) ret flot kunstigt juletræ på 180 cm, det har dog ikke været fremme de sidste to år, fordi jeg ikke har plads til det længere, men det har været populært. Ikke alene drysser det ikke (ret meget...), men kattene har også kunnet kravle rundt inde i det uden at det er væltet af den grund.

    Julenisser og andet pynt der bliver stillet på hylder og borde får et par klatter elefantsnot nedenunder, så kan Devi bruge hele december på at flippe ud over at hun ikke kan vælte dem på gulvet.


  • #9   15. okt 2007 Hvem var det, der sidste år havde et link til den der lille animerede film med en animeret kat, der synger "Oh christmas tree, oh christmas tree..."? Den var bare så morsom!!!

  • #10   15. okt 2007 Jubii, jeg fandt den! ;o)

    http://www.flowgo.com/funny/1039_o-kitty-tree.html


  • #11   15. okt 2007 hehe hvor er den sød den film :O)

  • #12   15. okt 2007 Jeg har gode erfaringer. Dog også med at lade være med at hænge glaskugler på de nederste grene, men kun papirsting, som evt. godt må gå lidt i stykker :o) Fra det år hvor Mea var killing, hehe..
    Hun elskede at ligge i det, men kravlede ikke i det. Kunne dog godt forstille mig at et par mco bavianer synes det var alletiders :oD Hold øje med dem i starten, og undgå at have dem samme med træet om natten?




  • #13   15. okt 2007 ligge i det = ligge UNDER det.. hehe..

  • #14   15. okt 2007 Jeg havde mit første juletræ sidste år og det gik rigtig fint. Jeg havde kun ting på træet som ikke kunne gå i stykker såsom plastik kugler og ting af metal, stof og træ. Og i stedet for levende lys havde jeg en lyskæde. Det var kun et par enkelte ting der blev basket ned fra de nederste grene. Min ene kat synes også at det var rigtig sjovt at ligge under juletræs tæppet. Så var der jo ikke nogen som kunne se ham :o)

  • #15   15. okt 2007 Mette S - Hvor kært. hehe

  • #16   15. okt 2007 Britta - Men du har jo også maaange katte som synes sådan et træ er spændende :oD

  • #17   16. okt 2007 Har kun hold jul med Cazzandra en gang men der gik det meget godt. Vi havde heller ikke pynt eller noget nederst på træet. Til gengæld var hun MEGET interesseret i at pakke gaver op og ligger og hive i gavebåndene under træet smiley Men det da bare lidt sødt smiley

  • #18   16. okt 2007 første år : juletræ i stuen = kat klatre i juletræ
    2'år: tænker nu er katten ældre- prøver igen - men han pillede lyskæden af igen hurtigere end jeg ku sætte den på. så det endte i udestuen.

    overvejer at droppe træeet indtil vi skal holde jul hos os selv , og så tøjre det


  • #19   16. okt 2007 hæ hæ Buffas styrtede op til computeren, da jeg afspillede den animerede film og sad og gloede vildt optaget, som om at han lige skulle lure nogle tricks -den bavian;-)

    Nå tror jeg prøver med et træ og så ynter jeg nok den 23. og så tager det ned den 25.


  • #20   16. okt 2007 ynter = pynter

  • #21   16. okt 2007 Jeg har lige lagt 2 billeder ind på min profil under Figaro. Så kan I se hvordan mit træ klarede det :o)
    Jeg havde da træet stående i 14 dage uden det væltede. Der røg også kun pynt af få gange, men spændende var det :o)


  • #22   16. okt 2007 Jaaaa mine katte synes Juletrær er fantastiske ægte eller plastik... same same...... og glas kugler endnu bedre.... så i år blir træet sat fast til loftet.. for træ det vil jeg sqi have... og gerne hele December....

    Naja


Kommentér på:
juletræ

Annonce