Spiser en masse og kaster det op.. {{forumTopicSubject}}
Jeg oprettede for kort tid siden en tråd med at min maine coon Johnson aldrig slugte det foder han fik, og jeg ikke tænkte det måtte være ret godt for ham.. Jeg blev rådet til at give ham maine coon foderet fra RC og smuttede ud og købte sådan en sæk..
Nu knaste han det da i det mindste, og jeg tænkte at alt var fint..
Kattene er normalt i stuen om natten, da de larmer.. Da jeg gik i seng havde de ikke meget mad tilbage, men jeg tænkte at de vel sagtens kunne klare sig til morgenen dagen efter.. Han slugte maine coon foderet i nærmest én mundfuld så kastede han det op (i HELE stykker), jeg hældte en ny skål op, og ingen problemer..
Da jeg tog hjemmefra her til aften omkring kl 6, var skålen fuld.. da jeg kom hjem for ikke så længe siden, var den tom, og jeg fyldte den.. så spiste han en masse, og kastede igen op..
Hvorfor gør han det? Og hvad kan jeg gøre for at det holder op? det gør ondt på mig at se at han ter sig som om han ikke har fået mad i flere dage.. De har mad stående hele tiden..
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Synes bare det lyder utroligt når det ikke kan have været længe de har gået uden mad da den var fuld da jeg tog hjemmefra.. Fylder normalt skålen op to gange om dagen..
Kan han virkelig godt være så sulten så?
Det lille pus..
jan 2007
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Løsningen vil være at have tilpas store madskåle,så de aldrig når at blive tomme.
jan 2007
Tak for svaret..
jan 2007
Spiser en masse og kaster det op..