Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sviner din kat???
  • #1   23. okt 2007 næh det gør de faktisk ikke. men de larmer meget når de leger.

• #2   23. okt 2007 jeps, daffy har altid svinet lidt , men ikke voldsomt, han går rundt i 5-10 efter han har været på bakken og ryster poter så det flyver med grus ud til alle sider, vi har prøvet sådan en bakkemåtte, den hjælper ikke for den hopper han bare over og gæt så hvor meget grus der spredes pga af hans afsæt. samtiddig fælder han en del osse så vi har kattehår overalt
    trixie derimod er svinet over alle svin, hun leger med kattegrus-stykker over hele huset , selv tørkost ka hun lege med. hun har osse præsteret at lege med en kattebæ. hun sjasker osse gerne med vand og har vi papirstk liggende på et bord el noget så napper trixie det for at lege med det

• #3   23. okt 2007 JA og specielt om morgenen.... Når vi har været i bad skal de absolut ud i bruseren og bliver pladder våde og så ind i kattebakken og skrabe rundt... GRRRRR

• #5   23. okt 2007 ihh.. det lyder sku da hyggeligt..... smiley

naarhh charlotte syns ikke om det klumpende.....

• #6   23. okt 2007 Jep. Jeg har også kattegrus over det hele selvom jeg bruger noget af det lidt dyrere grus + jeg har en måtte til at fange gruset foran bakken.
    Min nye killing render med alt i munden. Sokker, papir, dvs. legetøj, osv.
    Når min gamle kat kommer hjem, og det har været regnvejr er der mudderspor overalt. Og når han spiser tørfoder gider han ikke spise af skålen. Nej så stikker han en pote ned i skålen for at få maden ud på gulvet. Det resulterer i at jeg har masser af krummer omkring madskålen.
    Meeen ville ikke undvære dem for noget som helst i hele verden :o)

• #7   23. okt 2007 nu vi snakker om skøre katte... hæhæ... min misja er total syg med popcorn... ja og chips for den sags skyld... hun sidder og tigger konstant hvis man sidder og hygger sig med lidt guf hehe....

• #8   23. okt 2007 Betina: Det er ganske hyggeligt... De bliver jo nærmest paniske når de får gruset til at sidde på deres våde poter, så de bliver jo rystet rigtig dejlig over hele hytten.. og nå ja, nogen skal de selvfølgelig op i vores seng med deres lækre poter - mums

• #9   23. okt 2007 Mikkel kan også lide popcorn... og ærter :s

• #11   23. okt 2007 Min gamle hunkat var helt vild med honningmelon, og min hankat elsker skumfiduser.

• #12   23. okt 2007 arhhh... det var sq da lækkert... jow katte er faktisk kloge, kan se de prøver at bruge wc`et altså menneske wcèt hihi der er nemlig pote aftryk på hele wc brættet smiley

• #13   23. okt 2007 Jepper. Mine katte sviner skam også.
    Dufa hun graver gerne i vandskålen, hvis ikke hun mener at vandet er helt friskt nok eller der bare ikke er nok til frøkenen i skålen. (og nej det er ikke for at bryde isen. *GG* Hun gør det for at få nyt vand igen igen igen)
    Derudover så tager Dufa gerne en ordentlig mundfuld tørfoder og tager ud VED SIDEN AF skålen for at spise det. - Eller.. for at spise halvdelen af det. *G* Hvis hun er mere sulten er der jo til en ny mundfuld i skålen, og drengene støvsuger gerne efter hende. *G*
    Enzo graver vanvittigt i kattebakkerne altid, så selvom de er lukkede, så fyger det ud af lågen og ud på den kattegrus-opsamler vi har ude foran bakken. - Det ville i og for sig også være fint nok, hvis ikke det var fordi at han bagefter prøver at grave 'plastic-måtten', med al gruset på, op bagefter. Yikes! - Så uanset er der grus über alles.

Callisto svinger sig gerne i vores palme, så der er jord fra planten i en bred vifte udenom planten efterfølgende. *G*
    Og ja.. Så er der jo kattehår, men det er jo umuligt at undgå når man har familiemedlemmer med pels der tager vilde galop-ture igennem hele huset..

Men ja.. Det sviner at have dyr. :0)

• #14   14. apr 2014 Pio gør ikke, men vores nye hun bengal sviner med gruset, hverdag tisser hun ud af vores lukkede bakke og ned på måtten også kaster hun grus ud over... Oh Well jeg elsker hende alligevel smiley

• #15   14. apr 2014 Ja, men bruger ikke rødt grus..

Kommentér på:
sviner din kat???

Annonce