Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat køre med numsen i gulvet
  • #1   26. okt 2007 Hm, det lyder lidt underligt.

Har du tjekket om der skulle sidde noget ved endetarmen der kunne irritere hende?

Måske er det et tegn på at det er ved at være tid til ormekur? (ved ikke om det klør i enden på katte når de har orm)...

Hvis der ikke er noget at se ved hendes endetarm, så ville jeg nok prøve at ringe til dyrlægen bare for at forhøre mig ad hvad det kan være...

• #2   26. okt 2007 Min hund gør det sammen,,

ikke fordi der er noget der genere hende men fordi hun vil "tørres" lige som vi andre skal tørres efter toilet besøg smiley

• #3   26. okt 2007 Jeg ville os give dyrlægen et kald.

Ang. hunde, så kan det være forstoppede analkirter(staves..) Som dyrlægen tømmer- dette mener jeg kan være til stor gene for dyret..

• #4   26. okt 2007 Jamen det kan bl.a. være tegn på fyldte og eller betændte analkirtler og jeg er af den mening at hvis det er tilfældet så skal den en tur til dr. dyr og have disse tømt og evt en omgang penicillin.
    Puls

• #5   26. okt 2007 Sara c:
    skulle ikke mene der er noget med nogen forstoppede kirtler hos hende da hun har gjordt det fra starten af kender flere der gør det, det er hendes måde at "tørre" sig på som tidligere skrevet..
    Hvis der var noget der generede hende skulle hun nok gøre os opmærksomme på det..

• #8   26. okt 2007 Lis D..
    Det er min hund der gør det. har også skrevet det..

• #9   26. okt 2007 Chili, den ene af vores katte, satte sig en dag ned på røven med benene i vejret og hev sig selv henover fodlisten/dørkarmen, og det var fordi der var en lort der hang fast i hendes pels.

Tror det er meget normalt at katte/hunde gør det. smiley Ligemeget hvor underligt det alligevel ser ud.

• #10   26. okt 2007 tak for alle rådene, men hun er inde kat og dyrlægen mener ikke hun skal have orme kur, hun har heldigvis ikke kørt en lang streg lort hen af gulvtæppet men en lort med en lang snor i .. puha, men hun skal jo os snart til undersøgelse. Er det ikke en gang om året?
    hun er lidt underlig min kat, men skide dejlig. hehe..

• #12   26. okt 2007 Ja syntes os det lød underlig, men skal til dyrlæge her halv et så det jo fint:)

• #13   26. okt 2007 Min den ene kat kan også godt finde på at kører numsen på gulvet, men det er fordi hun så har haft for travlt med at komme ud fra kattebakken og ikke lige helt er blevet færdig...

Og ja så er det bare igang med rengøringen på gulvet/gulvtæppet smiley

• #14   26. okt 2007 Kahlua gør det også- startede dengang hun havde dårlig mave i længere tid. Selvom maven er fin nu, gør hun det engang imellem. måske fordi det er blevet en vane...
    En knap så lækker vane...
    Men havde ikke tænkt over det med analkirtler (troede faktisk det kun var et problem hos hunde). Det vil jeg lige spørge dyrelægen om næste gang..

• #15   26. okt 2007 Trine problemer med analkirtlerne er mest udbredte hos hunde, men ses altså også hos katte, begge mine har haft det som følge af sygdom hvor der var problemer med maven, men det skyldes IKKE maven.
    Det kan faktisk blive ret smertefuls for katten, specielt ved betændelse.
    Puls
    og Ann H jeg vil meget gerne høre hvordan det gik hos dr. dyr???

• #16   26. okt 2007 jeg har lige været hos dyrlægen og det gik okay, mille havde betændelse i anal kirtlerne og have lidt orm, men det var godt jeg kom med det samme da det kunne ha været blevet værre. men hun har det rigtig godt nu smiley

• #17   26. okt 2007 Ann: det er dejligt at hører at alt er godt nu, kunne dyrelægen sige noget om hvorfor kattene gør kurer på gulvet lige som hundene?

• #18   26. okt 2007 Godt du kom afsted Ann H, fik den ikke også penicillin?
    Puls

• #19   26. okt 2007 pernille K: jo noget som gælder i et par dage..

Batman pussy bailey: det har noget og gøre med at de
    analkirtler de har der skal komme noget lugt ud , og hvis de ikke kan komme af med det kan der komme betændelse , det er derfor der lugter af muggen røv i kattebakken.. hvis du forstår?

• #20   17. dec 2008 Hej alle. Vores den ene gør det også, den startet idag og den virker lidt træt og sløv. Og syntes også dens mave virker hård. Den sked også på gulvet og trak det med rundt,og så skulle jeg til at gøre rent. PUHA. Der sider stadig noget i numsen på den og i håret, hvordan får jeg den gjort ren og hvorfor gør den det. Hjælp mig lige hilsen lars.PS. Det er en norsk skovkat med lang pels så det er ikke så nemt smiley

Kommentér på:
Min kat køre med numsen i gulvet

Annonce