{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Sur kat over for de 2 andre {{forumTopicSubject}}

Vores hun og 2 hanner var her i onsdags til dyrelægen og blev stilleseret og kasteret.
Onsdag da de kom hjem var fin nok da de alle 3 jo var trætte, men igår og idag hvæser Hun katten Pusser meget af de 2 små bare de nærmer sig hende. Hvilket jeg ikke kan forstå da det er mor og 2 sønner og det var ikke så slemt for hun blev stilleseret.

Nogle som ved hvorfor hun er så sur?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sur kat over for de 2 andre
  • #1   26. okt 2007 Hvor gammel er killingerne? En morkat vil på et tidspunkt begynde at hvæsse af sine killinger som et led i opdragelesen... Min hunkat og hendes ½ år gamle killing kan slet ikke sammen mere

• #2   26. okt 2007 De er fra den 29-04-2007 så de må være ½ år... Bare mærkeligt at hun lige pludslig er blevet sådan efter hun er blevet stilleseret.

Håber da ikke de ikke kan sammen mere skal jo gerne beholde alle 3 katte.

• #3   26. okt 2007 Ja, så er hun sikkert ved at være godt trætte af dem.Min gamle hunkat på snart 12 og hendes søn på snart 11 har levet side om side i alle årene og- ja de kan godt være sammen, men hun hvæser tit af ham, specielt hvis han driller.Det startede også da han var et halvt års tid, så det kan sagtens lade sig gøre at have mor og søn(ner), men det er som om mormissen tænker:Han skulle da have været flyttet hjemmefra for længe siden.

• #4   26. okt 2007 Mon ikke også det kan have noget at gøre med at de lugter forkert (af dyrlæge/gaze/dyrehospital m.m.) når der nu ikke var problemer før. Og det trækker nok også lidt i stingene så mormis ikke har så lang lunte som hun plejer.

Men jeg tror den vigtigste grund er at de lugter forkert og hun ikke kan genkende dem som hendes drenge.

• #5   26. okt 2007 Jeg vil da håbe at det bare er fordi hun er lidt træt og ikke orker at de skal drille hende nu, kan også godt forstå hende hvis stingene trækker lidt og så har hun jo været længere tid i narkose end de 2 hanner, kan også godt se på hende hun stadig er lidt træt.

Kommentér på:
Sur kat over for de 2 andre

Annonce