{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Hvornår giver man op {{forumTopicSubject}}

Min gamle elskede møgsure vildkat Maxi er syg. I sommers gik hun ned med højt infektions tal og crazy høje levertal, bugspytkirtel og galdeblære værdier ligeledes helt skæve. Vi fik rettet hende. I onsdags crashede hun igen. Blev indlagt med mig ved sin side, nægtede at gå. De lagde hende på drop, starede behandling og dagen efter igen på drop. De tog røntgen og udelukkende cancer. Hun fik kvalmestillende og alt burde spille. Men min ellers madglade kat vil hverken tage vådt eller tørt. Vand får hun via os i munden. Mad vil hun slet ikke. Hun sover eller hviler nærmest hele tiden..
Hun er tudse gammel, estimeret 19 år, jeg har haft hende i 18. Hun kom som vildkat, men har været sofa kat i mange mange år.
Dyrlægen ville lægge en slange i halsen og fodre sådan men hun er bange hos dem så sagde nej.
Er det mig der er unfair? Burde hun være indlagt. Hun har indtaget samme sted som vores anden kat da hendes nyre satte ud og hun måtte hjælpes herfra... Synes hun siger nok er nok.. Er jeg urimelig? Elsker hende så højt kan ikke forestille mig, uden hende... Men det skal ikke være for min skyld jo..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår giver man op
Kommentér på:
Hvornår giver man op

Annonce