{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse
  • #1   28. feb 2019 Lad hende blive passet hjemme. Kender du evt nogen, der kan flytte ind?

  • #2   28. feb 2019 Nej det synes jeg nemlig desværre ikke lige jeg har smiley

  • #3   28. feb 2019 Mine er også meget sociale og Sofus snakker helt vildt. De har begge fint klaret sig med besøg en gang i døgnet når jeg har været ude at rejse. Mine sittere er der gerne en times tid og nusser og leger mens de er der.

  • #4   28. feb 2019 Mine bliver også hjemme når vi er afsted. Da vi var på ferie i tre uger kom min veninde om morgenen og lukkede dem ind, min mor om eftermiddagen og min søster fodrede om aftenen. Det er første gang vi oplevede at kattene ikke var fornærmede over at være "forladt". De andre gange har der været dagligt besøg, men de har ikke gidet os de første dage vi var hjemme igen, men de overlever altid smiley

  • #5   28. feb 2019 find et god kattepension smiley
    nu kan jeg se at du bor i Jylland, men ellers er det et super godt en i Odense.

    før hen ville jeg overhovedet ikke drømme om at sætte mine i pension, men efter jeg selv har været ansat så kan jeg jo se at de bliver behandlet godt, og de hygger sig. det sted jeg var brugte vi meget tid på pensions kattene.

    MEN det er vigtigt at se sig for. Besøg stedet- gerne flere gange. og endnu mere vigtig:SPØRG ANDRE. hvis der er noget negativt omtale så passer det somregle, og så holder man sig væk.
    stil de spørgsmål som er vigtigt for dig

    og når du finder det rigtige, så forklar hvordan han er, så man kan tage hensyn til ham.
    det er der nemlig mange som glemmer. Og det kan godt være svært at kende alt til kattene når de måske kun kommer en gang om året. eller de kun er der i 2 dage
    vi fik gerne et par a4 ark pr kat med, og så tog vi den der fra

    vi skulle passe en siameser og ejeren havde været der mange gange inde - hun skulle være 110% sikker på at vi kunne passe hendes guldklump (længere historie men han havde været mega syg af koldbrand i en tå i det sidste pensionat)
    vi fik ham på ferie, og det gik super godt. hun havde bare lige glemt at fortælle at katten gerne ville sidde på skulderen af folk - fremmede eller ej: det var lige meget. så vi stakkels mennesker fik jo et chok da der sad en stor siameser på ens skulder.... men han var jo rigtig sød. ferien gik rigtig godt - vi fik hygget med ham
    og fik da lov til at passe ham igen

    hvis du vælger at få den passet hjemme så skal du være sikker på at folk også komme og har tid til at hygge med den.
    og det skal være noget som du ved passe på med at lukke den ud. selvom at den er ind/udekat så er det nemlig en dum ting at lade dem komme ud i den periode hvor man er væk. vi fik faktisk efterlysninger ind fordi katten var gået hjemmefra da den ikke kunne finde ejeren. katte kan være lidt underlige hvad det angår.


  • #6   28. feb 2019 Med mindre, du har nogen, der kan bo hos katten eller komme en times tid flere gange om dagen, vil jeg helt klart anbefale pension. Det er synd for katten, at den skal gå alene i hele døgn uden at der kommer nogen og snakker med den.mine har altid været i pension, når vi var på ferie. Det er også vigtigt, der er nogen, der holder øje med, den ikke er syg, det klares ikke ved at der kommer en en gang om dagen i et kvarter og fodrer, slet ikke, når der er tale om 12 dage.
    Jeg ved ikke, hvor du bor, men kan anbefale Gurre Kattepension, hvis du bor i Nordsjælland Københavnsområdet. Det er en stor pension, men forholdene er fantastisk gode , omgivelserne lækre og indbydende og Alice som har pensionen er rigtig sød og god til at læse dyrene. Vores forrige kat Alex var vild med at være der og gik og kaldte på sine venner fra pensionen i flere dage, når han kom hjem. Trine, min lille Ragdollpige har været der en gang, hun er meget forsigtig og var ikke helt tryg ved de andre katte, men det er Alice god til at tackle og jeg er sikker på, hun også bliver glad for at være der.


  • #7   28. feb 2019 Jeg ville lade dem blive hjemme og lade en nabo fodre og nusse dem et par gange om dagen.
    Jeg tror de er mere trygge i vante omgivelser.
    Vi har selv en nabo og en datter der deles om opgaven hvis vi er ude at sejle om sommeren. Til gengæld går vi tur med deres hund hvis de skal noget.
    Så jeg tror at den det er værst for når vi er væk er mig smiley
    Der findes også kattesittere på bla DBA. hvis nabo ikke er en mulighed.
    Men aftal et fast tidsrum hver dag så det ikke bare er fodring ...


  • #8   28. feb 2019 Jeg har endnu ikke fundet en pension, jeg bryder mig om, og som rent faktisk kan rumme alle mine katte, så jeg får nogen hjem og se til dem. smiley

  • #9   28. feb 2019 Camilla E. Hvis ikke du har familie, venner eller naboer der kan komme er der vel kun pension tilbage. Jeg rejser sjældent men min er altid passet med besøg flere gange daglig samt med lufteture i haven, så alt er som hun er vant til. 12 dage er lidt lang tid hvis der kun kommer en og lige fordre hurtigt. Det bliver da lidt ensomt for katten.

  • #10   28. feb 2019 Ja kan du ikke få nogen til, at komme og være der enten et par timer, eller bare sove der om natten og fodre mm. Så har du ikke andet valg end pension.

  • #11   28. feb 2019 Tak for alle jeres svar! smiley
    Det er hele familien (mor, bror, mormor, onkel osv.) der skal ud at rejse. Mine veninder, som bor tæt på mig, arbejder meget, så synes ikke jeg kan forlange af dem, at de skal være her flere gange om dagen. Desuden har de kærester, så at overnatte er ikke en mulighed. Åh jeg tænker bare ang pension... hun er internat kat og har jo siddet i et bur i længere tid. Og så
    Ville jeg bare have det så svært ved at aflevere hende i et bur, et fremmed sted og så gå. Men måske den bedste læsning!


  • #12   28. feb 2019 derfor er det også vigtig både for dig og katten at du finder et godt sted hvor du kan stole på personalet.
    du skal have det godt med det.


  • #13   28. feb 2019 Håber du finder et sted som tiltaler dig, så du har en bedre mavefornemmelse og tur smiley

  • #14   28. feb 2019 Jeg har kigget på Balling hunde og kattepension (den der ligger tættest på mig), de har i mange år arbejdet sammen med dyrenes beskyttelse og har gode anmeldelser

  • #15   28. feb 2019 umiddelbart har jeg også kun kunne finde gode og tilfredse kunder
    men tag ud og besøg dem.


Kommentér på:
Rejse

Annonce