{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

hund og kat {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Vi har denne skønne hund på lidt over 1år og har nu fået den skønneste han killing i går men hunden kan godt apceptere killingen og vil kun snuse til ham men min killing vil ikke lade min hund snuse eller komme tæt på og vi vil jo gerne have de skal være venner så er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg får min killing til at apceptere min hund? skal jeg bare give dem nogle dage ? det er gået fremad siden i går der mangler bare lige det sidste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund og kat
  • #1   9. nov 2007 Giv det tid! Det er helt normalt killingen er usikker, den er et helt fremmed sted med masser af nye lugte. Den burde faktisk have lov til at være i et rum helt for sig selv først, hvor den kan få lov til i ro og mag, at undersøge det hele, derefter kan I lige så stille introducere de to dyr for hinanden. Det andet er alt for voldsomt, at det hele sker på en gang!

• #2   9. nov 2007 han har været alene i stuen her til morgen og formidag og er tryg ved stuen og da han kom hjem igår tog vi hunden ud i køkkenet. men det lyder dejligt at det nok bare er tid der skal til

• #3   9. nov 2007 ork det er bare tid og inden du ser dig om så er de gode venner.. jeg har ikk lukket nogle hver for sig men ladet dem styrer det selv med selv et xtra øje i nakken.. så længe katten har høje steder eller gemmesteder så som under sofaen eller lign så skal det nok gå.. gi det en uges tid så kan du mærke en stor ændring..

• #4   9. nov 2007 det lyder super det vil jeg glæde mig til smiley
    han har masser steder han kan gemme sig og vores hund sover det meste af dagen smiley
    jeg kan allerede her til aften mærke det går lidt bedre de ligger begge i sofaen og sover smiley

• #5   9. nov 2007 For en del år siden, fik jeg en killing. Jeg havde i forvejen en hund. Jeg satte dem sammen, men holdt selfølgelig øje med dem. Katten skjulte sig, men langsomt kom den frem mod hunden. Da hunden kom for tæt på, langede killingen ud efter hunden,med det resultat at katten fik revet hunden på snuden, men det var åbenbart nok til at hunden, og katten kunne være sammen. Og senere da katten var blevet ældre, kravlede katten ind under hundens tæppe så der var en helt bule i det ene hjørne. Hunden lagde sig meget forsigtigt i det modsatte hjørne, og de lå sådan tit. Kunne jeg ikke finde katten ude i haven, lukkede jeg hunden ud, og efter få sek kom hund og kat gående side om side, som om at de altid havde været sammen. .
    Så som der også er skrevet længere oppe, hold øje med dem, men de skal nok blive gode venner. Det kan godt være ( men ikke sikkert) at hunden får et par flade, men så har katten signaleret til hunden; vi kan godt blive venner, men tænk lige over hvor voldsom du virker.. hehe Held og lykke med dem begge to.

• #6   9. nov 2007 he he ja hunden har fået et par flade smiley det går bare rigtrig fremad her til aften smiley og min søn på lidt over 1år og min killing er bare rigtig gode venner så det kommer nok også med hunden smiley

Kommentér på:
hund og kat

Annonce