{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Hund og kat {{forumTopicSubject}}

Jeg adopterede min 12 årige kat fra dyreværnet tilbage i august måned. (Jordens dejligste kat, utrolig at en så gammel kat kan knytte sig så meget til en ny ejer smiley )
Jeg er jævnligt hjemme hos mine forældre i Jylland, og har oftest hende med, hvilket hun absolut intet har i mod. Men mine forældre har 2 hunde og 1 kat. Så når jeg er hjemme plejer min kat at være i kælderen, vi har en ret stor kælder hvor jeg også har værelse. Når hundene er ude, kommer hun op i resten af huset, også kommer hundene i kælderen. Deres kat er intet problem, da hun nærmest lever ude og sjældent er hjemme. Men nu mit spørgsmål; Det ville jo være nemmest at min kat og hundene kunne være sammen, så vi ikke skulle lave den opdeling. De har mødt hinanden en enkelt gang før, og hundene er komplet ligeglade, dog var min kat - selvfølgelig - noget utryg ved dem, men allerede på 2. dagen var hun okay med at den ene hund lå i sengen sammen med os, dog meget opmærksom. Jeg er rigtig hønemor, og har ikke turdet lade dem møde hinanden igen efter, da hun var ret utryg. Men kan det på nogen måde lade sig gøre at vænne hende til dem, når hun har den alder hun har? Og hvordan gør jeg det bedst? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kat
  • #1   16. jun 2019 Det lyder til, at det kan lade sig gøre smiley pas på, at din kat ikke kan komme ud.

  • #2   16. jun 2019 jeg tænker at det nok skal kunne lade sig gøre
    du skal bare have tålmodighed og lade hende gøre det i hendes tempo. Lad hende selv bestemmet hvor hurtigt det går.

    det var noget andet hvis hun skulle bo fast sammen med hundene.
    men idet det er noget hun kun skal gøre en gang imellem, ja så skal det foregå i hendes tempo.

    men som Jette skriver så sørg for at hun ikke kan komme ud. det er dumt når hun endelig kun er på ferie. nogen katte kan finde ud af det, men da I to stadig er nye sammen så ville jeg passe godt på hende.


Kommentér på:
Hund og kat

Annonce