Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas - godt eller dårligt?
  • #1   14. nov 2007 Søg på Whiskas i forum. Det er oppe ca. hveranden uge.

• #2   14. nov 2007 hehe okay tak smiley

• #3   14. nov 2007 Det er vist noget med at der er for meget salt i maden og ligesom mensker er for meget salt ikke godt....

• #4   14. nov 2007 Mine katte får virkelig dårlig mave af det.. og deres afføring lugter værre end det plejer..

• #5   14. nov 2007 Det er ikke godt harselv givet vores kat det og vil aldrig gøre det igen.

• #6   14. nov 2007 Hvilket foder vil I anbefale at bruge ? Gerne noget som man ikke behøver købe sig fattig i smiley

• #7   14. nov 2007 Zoe W
    Er de ikke alle meget dyre ?

• #9   14. nov 2007 Natascha: *10 kg holder i ca. 1 år* !?!?! næeh, man må ikke sulte misserne.

• #10   14. nov 2007 Tinka D
    Det passer da rimelig godt med at 10 kg holder et år... Er ikke helt sikker, men jeg mener mine katte spiser omkring 2 kg om måneden pr kat.. så et par måneder fra eller til.. er da meget godt skudt *Ss*
    Må indrømme jeg ikke holder nøje øje med det, jeg fylder bare op når skålen er tom *sgg*

• #11   14. nov 2007 Her i huset holder 10 kilo altså kun et par måneder til to katte.

• #12   14. nov 2007 Ahh, nu kan jeg sagtens se hvad I mener smiley Jamen det vil jeg da stærkt overveje, da jeg også kun har hørt dårligt om whiskas smiley

• #13   14. nov 2007 Wow Tinka, dine katte må være gigantiske *lol*... Kan godt ske det sniger sig op på 2,5 pr kat om måneder, da jeg jo også supplerer med hairball fra hills og dental control tror jeg det hedder... det til hårbolde og tænder på dansk smiley

• #16   15. nov 2007 10 kilo til 1 år.Her holder 5 kilo 2 måneder.

• #17   15. nov 2007 Muggi vil IKKE spise det spiser kun tørkost fra dyrlægen får noget det er bedre for hendes balance da hun jo ikke vil spise dåsemad kun fisk meget lidt tun !

Katja spiser det + meget dyrlæge tørkost spiser også fisk mår Muggi levner

• #20   15. nov 2007 Natascha og SmileyGadget: Ja, mine katte hører ikke til de mindste, de vejer nok tilsammen cirka 14 kilo (og burde nok veje knapt 13) Jeg har ikke helt tjek på fodermængde, fordi jeg supplerer med RC og andet.

Har lige siddet og lavet regnestykker udfra anbefalet fodermængde, og det lader til, at de ikke spiser så helt vildt meget for meget (hvis ellers jeg har regnet rigtigt)

En kat af mediumstørrelse vejer vel ca. 4-5 kg, og skal have 50 og 80 g foder pr dag alt efter aktivitet og evt. overvægt.
    Så hvis vi regner med 60 gram Hills pr. dag pr. kat får jeg 10 kilo Hills til at vare cirka ½ år pr. kat.

Men stadig: 400 kroner pr. halve år pr. kat - det er da billigt.

Så Sandra, jeg kan godt anbefale Hills også aht. Økonomi smiley Arion-foder skulle forresten også være godt og endda lidt billigere end Hills og RC.

Supplement med vådfoder (gerne hjemmelavet fx kogt fisk, kogt kyllling) er en god ide - især for katte, der ikke drikker så meget.
    En smule dåse-Whiskas i ny og næ, tror jeg nu ikke at katte ligefrem tager skade af, men det er nok en dårlig ide at fodre udelukkende med det - både ernæringsmæssigt og økonomisk.

• #22   15. nov 2007 Jeg må tilstå, at mine 2 hankatte får hver dag 1 pose (80 g) Wiskas til deling. Det er som højdepunktet på dagen og det skal være kl. 18.00, når vi andre sidder ved middagsbordet. Deres fuldkost består ellers af Hills dentals, som de nyder godt af. Tinka: jeg mener din beregning passer temmlig godt. Mine katte er både 7½ kg og 6 kg tungt og er udpræget aktiv. Jeg mener, jeg godt kan have 5 kg Hills i 2 måneder. (Sådan cirka...) Men den der Wiskas portion, kan den være for sundhedsfarligt?

• #23   15. nov 2007 her holder 4kg nok ca 4 mdr til en kat... de får den dosering der står anbefalet bag på posen...

Vi fodrer med Hills og RC - Vores katte elsker det... de aldrig fået Whiskas eller andre billige skod-produkter smiley

• #24   15. nov 2007 Silvia P, mener du ikke 10! kilo Hills i to måneder.
    Jeg tror ikke, at det er sundhedsskadeligt at lade kattene dele en pose whiskas dagligt. Hellere det, end risikere, at de får for lidt væske. Mine har også delt sådan en pose en gang i mellem, men de gider ikke rigtigt spise det mere, så nu er det slut med det.

• #25   15. nov 2007 Jo sel´følig, det var 10 kg. Undskyld!

• #26   15. nov 2007 Natscha:Nej det har han ikke, han får regelmæssig ormekur.

Kommentér på:
Whiskas - godt eller dårligt?

Annonce