{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Hund til katten {{forumTopicSubject}}

Jeg har over et par år pejlet mig ind på, hvilken hund jeg gerne vil have, når Berte ikke er her mere.

Jeg kan mærke at jeg er ved at være hvalpeskruk. Jeg har altid ment at hun skulle have lov at have sit hjem for sig selv. Men jeg ved ikke hvordan hun ville tage det, hvis jeg kom hjem med en hund.

Jeg ville være rigtig ked af, hvis hun ender sind dage på en hylde, hvor hunden ikke kan nå hende og at hun kun kommer ned og spiser og besørger, når hunden ikke er der. Det er mit skrækscenarie.

Der kan jo også være et mere harmonisk udfald, men det ser jeg ikke for at være særlig stort. Dog uden at vide det. Jeg kender intet til De første 4 år af Berte’s liv.

Så lige nu får hun lov at styre showet. Jeg har dog lydt til at tage over. Men er det fair? smiley

Der er tale om en papillon


Kommentarer på:  Hund til katten
  • #1   3. apr 2019 Jeg vil sige, at det kommer meget an på hunden.

  • #2   3. apr 2019 Jeg vil nok fraråde at få hund nu, du har jo haft lidt problemer med Berte for nylig. Jeg synes, du skal lade hende være alene, måske vil der skabes udbredte stressproblemer, hvis hun får en hund. Min erfaring med de små papillonhunde er desværre, at de er lidt hidsige, men jeg har aldrig selv haft en, kender kun andres.

  • #4   7. apr 2019 Samsung. Uha ja det ville blive noget skidt her. Jeg har kun 61 kvm og katten må kun være på egen grund

    Min samvittighed overfor Berte siger mig klart, at jeg skal lade være. Jeg vil have det bildt dårligt, hvis hun skal leve sine dage ud, på en reol eller under sengen, hvor hunden også kan komme.
    Jeg har i forevejen altid dårlig samvittighed overfor mine dyr.


Kommentér på:
Hund til katten

Annonce