{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

katten kan ikke sammen med min hund.. {{forumTopicSubject}}

hej allesammen..

jeg ved ikke om i kan hjælpe mig eller om man overhovdet rigtig kan gøre noget.. men nu prøver jeg at høre. (:
skrver os lige ved kattegalleri (:

jeg er flyttet hjem til mig far sammen med min lille chihuahua og har boedet her i lidt over t halvt år nu..
men min far har en kat, og den kan ikke rigtig sammen med min hund..

men det er blevet meget slemt med dem nu, de kan slet ikke være i rum sammen nu uden katten prøver springe på min hund.. hun er virkelig sur..

og nu er katten blevet gravid og skal nok snart føde. men kan det have noget med det at gør at hun er meget sur lige fortiden ? ..
her idag braste katten ind i stuen og gik målrettet efter min hund.. men min far nåede heldig vis at "springe" på katten inden den fik fat i hunden..

er der noget man kan gøre for at katten kan accepter min hund??


hvs det er meget indvirklet så bare spørg :)..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katten kan ikke sammen med min hund..
  • #2   13. maj 2010 *Amigo*
    førhen kunne de godt være i stuen begge, men hvor endten min far eller jeg var der os, men det kan de slet ikke mere.. jeg syntes bare det er synd at katten ikke kan være så meget i stuen mere. men det er jo den som ikke kan lide hunden og ikke omvent.. så men lige fortiden holder vi dem helt adskilt..


  • #4   13. maj 2010 Lotte * skønne sølvkillinger til salg * :
    alså katten er i gangen og kan gå ned i baggangen og udenfor og ind i min fars sov værelse.. hun har før hen godt kunne være i stuen sammen med hunden mens endten mig eller min far os er der.

    hun har en kvurv i baggangen hvor vi tror hun måske føde. hvis hun ikke gør det i min fars seng smiley .. men det tager vi til den tid hvor henne det bliver smiley


  • #6   13. maj 2010 Altså en drægtig hunkat der snart skal nedkomme kan opføre sig sådan og det bliver sikkert værre når hun har fået killingerne. Luk hende i ET rum for sig selv, lad hende få fred for hunden. Min hunkat kan normalt fint med de andre katte, men uha da hun havde født var hun en ren furie. Nu efter killingerne nåede en vis alder er hun sammen med de andre igen og de har det fint. Til syvende os sidst er det jo hunden der har trængt sig ind på hendes enemærker. Hunkatte er meget teritoriale. Så slet ikke unormal adfærd fra hendes side. Hun skal bare have fred.

  • #7   15. maj 2010 Lotte * skønne sølvkillinger til salg * : nej hun er kun i stuen og inde på mit værelse.. er kun i gangen hvis jeg skal udefor og lufte hende, ellers er hun ikke.

    Marianne N : okay tak (:


  • #8   15. maj 2010 ja nu får jeg nok på puklen...men det er sgu din vovse...og at den kommer og møver sig ind på din fars kats territorium. ja s¨må den sgu tage de lussinger der følger med...jeg synes det er mest synd for din fars kat end det er for din vov

Kommentér på:
katten kan ikke sammen med min hund..

Annonce