{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

hjælp- Katten kan ikke med hunden. {{forumTopicSubject}}

har haft min kat siden sommerferien og nu har vi så fået en lille hund, hun vil overhovedet ikke acceptere den og er kun i kælderen, hvis jeg henter hende for og tage hende op til os andre maiver hun bare og nogen gange væser også går hun, synes det er rigtig synd for hende, kommer hun endelig op af sig selv ligger hun bare så langt væk i stuen så muligt og er rigtig sur, så skal vi snakke med hende skal vi sidde nede i kælderen, hvad gør jeg, min lille mis skal jo også være her. skal siges vi kun har haft hunden en uge, men synes langt fra det bliver bedre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp- Katten kan ikke med hunden.
  • #2   28. feb 2008 hvor lang tid skal jeg give det endnu, tror ikke det har ændret hende for hun er så kælen lige så snart man snakker med hende nede i kælderen

  • #3   28. feb 2008 Det er tre uger siden jeg hentede Qiana. jeg havde hund i forvejen og det er først de sidste par dage at de har villet sidde ved siden af hinanden uden at Qiana hvæser.
    så det kan godt gå noget tid før de acceptere hinanden.


  • #4   28. feb 2008 okay tak for det håber godt nok på det bedste;-)

  • #5   28. feb 2008 Der kan gå op til 2 mdr. før de acceptere hinanden og kan leve under samme tag. Men det er ikke sikkert at de bliver perlevenner

  • #6   29. feb 2008 Camilla hvor længe har du haft hunden????

    Det kunne måske hjælpe din lille bange mis hvis du prøvede at sætte en Feliway (link fjernet) der udsender et beroligende feronom til katten.

    Når du får lokket katten op fra kælderen så prøv at se om du ikke kan få hende til at lege så hun glemmer hunden er der. Det kan godt tage lidt tid for katte at vænne sig til en hund for katte og hunde taler faktisk vidt forskellige sprog.

    Katte slår med halen når de er vrede, hunde når de er glade. Katte lægger sig med bugen i vejret klar til at modtage angriberen hvor hunde gør det for at underkaste sig. Katte lægger ørene tilbage når de er sure, hunde når de er venlige osv. Så der kan gå lidt tid før katten lærer at tolke hundens signaler.


  • #7   3. mar 2008 tak det vil jeg prøve kan det kun købes ved dyrlægen? og skal jeg bare sætte sådan en op i stuen...
    synes godt nok det er ved og være synd for hende hun kun er i den kælder og kommer hun endelig op ligger hun bare på en stol er hjørnet af stuen og væser...


  • #8   3. mar 2008 hov har haft hunden siden sidste fredag det er ikke længe men det der er synd er at hun bare er dernede

  • #9   3. mar 2008 Min venindes kat har først accepteret deres hund efter 1½ års tid.
    Det kan godt have noget at gøre med at hvalpe måske virker for voldsomme på katten? Min kat Djaxa vil ikke omgåes min hund Kia og dette er okay for mig.
    Djaxa holder sig fra de rum Kia er i, når Kia er inde.
    Stuen er af samme grund forbudt grund for Kia så Djaxa har et rum som hun kan føle sig fuldstændig tryg i mens det samtidig er et rum hvor vi opholder os en del så hun kan blive nusset i det omfang hun ønsker ... Hvis Djaxa en dag viser tegn til at ville omgåes Kia kan hun komme ind i stuen, ikke før ... Men efterhånden som Kia bliver ældre og mere "rolig" i sin adfærd jo mere opsøger Djaxa selv Kia's selskab ...

    Held og lykke


  • #10   3. mar 2008 okay det lyder til det nok skal komme til og gå så... min kat bliver også nusset og pusset om når hun vil... og går også hen og snakker med hende når hun er i stuen og går ned i kælderen et par gange om dagen og nusser om hende, så håber det hele kommer til og gå...


Kommentér på:
hjælp- Katten kan ikke med hunden.

Annonce