{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Pap ting til katte {{forumTopicSubject}}

Vi har selv lavet små huler og lignede til vores katte, som de godt kunne li`.
Fandt 3 sider med gode ideer til hvad man kan lave til katte i pap og limpistol.

En labyrint https://www.youtube.com/watch?v=hWqR4DAhMEE

Pap hjem https://www.youtube.com/watch?v=8G_WxegAwZo

pap hjem https://www.youtube.com/watch?v=zEWb0C1rQTA

Har I også lavet ting til jeres katte i pap? - som de kunne li´(har i billede af det?)- eller kender i andre gode ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pap ting til katte
  • #1   4. apr 2019 Her er et lille pap hus med liggepladser som vi har lavet smiley

    profilbillede
  • #2   4. apr 2019 Jeg er lidt hys med, hvad kattene får i munden, så skulle jeg lave noget til kattene, blev det ikke samlet med lim.

  • #3   4. apr 2019 Vi har denne her lange papkasse stående i øjeblikket. Den er ikke køn smiley men TINKA er vild med den. Normalt bliver papkasserne skiftet ud, når der kommer nye til huset, men denne her er hun særlig glad for, når hun løber rundt og leger. Ellers har vi også en stor kasse med 2 mindre kasser indeni, hvor hun elsker at jage tøj-mus og godbidder smiley ... og så har vi flere forskellige pap-krads, som hun flittigt bruger. Det kan man få i mange varianter og prisklasser, og jeg overvejer faktisk den store 8-talsformede fra Kattens No1, har nogen herinde erfaring med den? Vi har en mindre, der ligner, som hun er vild med at ligge på og kradse i, så den store købes sikkert på et tidspunkt smiley

    profilbillede
  • #4   4. apr 2019 jeg køber tit pap-kradsebrætter. Og kattene elsker dem. de holder bare ikke altid lige så længe som man havde forudset

    ellers har de flere papkasser stående. de bliver skiftet ud efterhånden som de ligner ost
    får så også 7-9kasser fra zooplus og så får jeg også dialysevarer i papkasser, så har altid kasser på lager.
    plejer gerne at lave "indgang" og "vinduer" i kasserne. Og så hygger de sig med dem.
    i øjeblikket har jeg 3 kasser stående - bare alene i udestuen


  • #5   4. apr 2019 Susanne. Det kan jeg godt forstå, vi bruger heller ikke limpistol til at samle kasserne men vi bruger tape. smiley
    Li Lot. Den ser god ud kassen kan godt forstå at Tinka er vild med den - Løbegangen ved siden af ser også ret godt ud. Kender ikke den en store 8-talsformede, så ? smiley
    Anja. Vi bruger også kasserne fra Zooplus - tænker tit på om de mon har sprøjtet lidt katteurt i dem. For jeg kan dårligt få varerne ud inden der er en kat i dem. Og ja jeg så hvor mange varer du havde modtaget - det er ikke billigt at have så mange katte. smiley


  • #6   4. apr 2019 til gengæld har jeg altid masser af papkasser smiley

  • #7   4. apr 2019 Jeg har kun haft få pap-ting der ikke blev bidt i små stumper efter kort tid.
    Luna er som en kanin når det kommer til pap smiley
    Men de kan godt lide de mere solide kradsebræt i pap (modsat papkasser for de nemlig lov at leve en del længere uden jeg hele tiden skal støvsuge og samle stykker op) smiley


  • #8   5. apr 2019 Ida T. Ja der er bare nogle der er mer` end glade for pap, Luna elsker jo bare at bide dem i stykker, og hun har jo dig til støvsuge Hi Hi. smiley
    Kan godt forstå at du så heller vil have de mere solide som kradsebræt i pap. Vi har også en fin solid liggeplads i pap (godt gennemtygget nu - men de elsker at ligge i den). smiley


Kommentér på:
Pap ting til katte

Annonce