{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Ang. foder og godbidder {{forumTopicSubject}}

Har I foder stående til jeres katte 24/7, eller får de det i en periode af gangen?
Min veninde har nemlig fået anbefalet at hun kun skal give hendes kat foder i 15-20 min. af gangen flere gange i døgnet, fordi den ellers overspiser.
Det synes jeg bare lyder mærkeligt.

Mine har foder stående hele tiden og har frit adgang til det, hvis de skulle have lyst.

Og et spørgsmål mere, hvad giver i jeres katte, hvis de skal forkæles lidt indimellem?
Mine elsker bla. torskerogn, kogte ris og havregryn. Og helst blandet sammen :o)
Og alle former for vådfoder elsker de også.


Kommentarer på:  Ang. foder og godbidder
  • #1   19. nov 2007 Mine har også tørfodder stående fremme hele tiden, og så fylder jeg i efter behov ;o)
    - og mine grovæder ikke smiley


  • #2   19. nov 2007 Vores har tørfoder stående fremme hele tiden. Af lækkerier får de lidt dåsemad engang imellem og kogt fisk eller kylling. Havregryn og kogte ris ser jeg kun som noget, der er godt for sarte maver, ikke noget der er rigtig næring i.

  • #3   19. nov 2007 Min den ene bor hos mine forældre, og der står fodder fremme hele tiden,,
    Men Tazan får kun en gang i mellem for ellers æder han til han springer!


  • #4   19. nov 2007 Hov glemte da, som gobider for de toskerogn, dåsemad, og lidt leverpostej i ny og næ :o)

  • #5   19. nov 2007 Jeg sys det er svært at vide hvornår Tazan har fået nok.. Han kan jo bare blive ved.. Det var nemmere med Twiggy hun spiste når hun var sulten og ikke mere!

  • #6   19. nov 2007 Mine har også mad stående hele tiden.. Så får de rejer og tun ca hver 6 uge, kogt fisk og kogt kylling en gang om måneden, lidt leverpostej, vådfoder og torskerogn (nogen gange med creme fraise) engang i mellem også.
    Og så hvis de skal rigtig forkæles køber jeg noget fløde til dem også.. Og så plejer jeg også at give dem et lille stykke hvis jeg fx får pølse eller andet kød..

    Marie N - Du kan søge i forummet og se hvad de må få og ikke.. Det har der været en del tråde om.. smiley


  • #8   19. nov 2007 Mine MCO'er har også mad fremme hele døgnet. Som god bidder skulle du prøve råt kød...det er super godt for dem og de elsker det. Køber nogle gange en bøf og skærer ud i lunser eller en pakke frisk kyllingekød. Ellers er mine helt åndsvage med de tre-pack stænger man kan købe hos dyrhandlen. De er i pink folie papir og vist fra vita-kraft (lidt dyre 8.95 pr pakke) Men hvis man køber en hel kasse af gangen kan de forhandles ned i ok pris...

Kommentér på:
Ang. foder og godbidder

Annonce