{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Lopper igen {{forumTopicSubject}}

Jeg vil spørge om der er nogen der kan hjælpe mig, da min skovkat har lopper.Jeg har givet hende frontline.Det får de andre katte og hunden også og det har altid virket glimrenden.Hun har fået midlet 2 gange indenfor den sidste månede, men ligemeget hjælper det.Jeg har ellers sørget for at komme det godt ned ved nakken, så hun burde ikke kunne komme til at slikke det af.Er de nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper igen
  • #2   20. nov 2007 Hej Lise.Nej det har jeg ikke prøvet.Det lyder ihvertfald som det er værd at prøve.Mange tak for rådet..

  • #3   20. nov 2007 Gitte - prøv at søge på "lopper" i søgefunktionen i forum. Der er nogle rigtig gode råd.

  • #4   20. nov 2007 Tak for det May-Britt S.Jeg vil prøve at kigge lidt rundt.

  • #7   20. nov 2007 Ja de er alle i behandling.Jeg vil tage til dyrlægen og få fat i noget Frontline Combi og evnt.prog.vet hvis det andet ikke er nok.Mange tak for jeres råd
    kh.Gitte


  • #8   20. nov 2007 nogle lopper er resistente overfor den alm. frontline. frontline combi skulle gerne kunne klare problemet, ellers er dyrlægen klar med rådgivning smiley

  • #9   20. nov 2007 Du skal huske at sprøjte i hjemmet, hvor hunden og kattene sover/opholdr sig.

    Jeg bruger programvet piller til min hund og til kattene, og hjemmet får en tur med trinol nr. 810


  • #10   20. nov 2007 Hvad hedder det loppemiddel (som vist nok er fra Frontline), der via kattens skæl og hår spreder sig i hjemmet, hvor katten færdes, og derfor ikke kun virker på selve katten? Det var i hvert fald ekstremt effektivt, da jeg prøvede det sidst, og min mor (der både har hund og kat) var også begejstret!
    Det kan varmt anbefales, hvad det så end hedder... Er det Combo, der virker på den måde også?


  • #11   20. nov 2007 Da mine katte var hård angrebet af lopper (her i sommers, da de var meget i løbegård) fik de begge to 1 tbl. Capstar. Det virker mod lopper med det samme og i løbet af 24 timer er alle lopper på dyret dø. Men midlet virker kun mod levende lopper og har ingen depotvirkning. For at for ægene fra lopperne væk og at have depotvirking bruger jeg Advantage vet. Som anvendes ligesom Frontline. Desværre er mange lopper blevet resistente ovefor Frontlinie og derfor hjælper det ikke mere rigtig.

Kommentér på:
Lopper igen

Annonce