Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget plads??
  • #1   20. nov 2007 Vi bor to mennesker og to katte på 38 kvm.
    Det fungerer fint, vi har inrettet lejligheden efter kattenes behov med hylder og klatremiljøer osv, så det er intet problem.

• #2   20. nov 2007 Jeg har mine to katte på 58 kvm, og så har de en løbegård på ehm.. 12-16 kvm... har ikke målt den.. og nu får jeg så snart en kat til. Har et par klatretræer og kattene må færdes overalt pånær på borderne.. og velopdraget som de er bruger de aldrig reolsystemet selvom de godt må *Ss*

• #4   20. nov 2007 3 katte på 96kvm

• #5   20. nov 2007 2 inde katte på 83 kvm, med have, de kommer ud i med sele senere smiley (har kun haft dem siden lørdag)

• #6   20. nov 2007 har 2 katte og 1 hund på 79 kwm

• #7   20. nov 2007 Har 5 katte på 196 kvm.

• #8   20. nov 2007 MB så bliver der da godt nok plads de kan boltre sig på *Ss*
    Havde jeg pengene til det fik mine også en meget større løbegård, men det kommer nok en gang ´*Ss*

• #10   20. nov 2007 Niksen bliver ikke misundelig på jeres monster huse.. er udemærket tilfreds med mit lille hus... :-S
    Men om ikke andet kan jeg så prale med at rengøringen er hurtigt overstået her *GG*

• #11   20. nov 2007 Og der vil jeg bytte til enhver tid (rengøring), heldigvis deles vi om det, men det er ikke overstået på 15 min, som da jeg boede i kollegielejlighed på 29 kvm... smiley

• #13   20. nov 2007 Pernille det er da altid noget så går det dobbelt så stærkt når man er to *gg*

Anne P, jeg har to indemisser men de har kattegård og tror snart ikke der er mere jord i den da det altsammen ligger i min støvsugerpose *lol*
    Og tænk så at have alle de misser du har, du må have en enorm støvsuger *GG*

• #15   20. nov 2007 5 katte 250 kvm

• #16   20. nov 2007 tralalala.. hvor er det dog dejligt at man kan slette indlæg... *rofl* håber ikke der var nogen der nåede at se det

Anne P kan forstille mig det er tiltrængt *Ss*

Ssssh Poly-Cats.. jeg vil ikke høre det er ikke spor misundelig.. bare lidt træt af mit lille bitte hus der ikke har noget kosteskab

• #17   20. nov 2007 Vores lejlighed er vidst 72 m2, og jeg har to katte..

• #18   20. nov 2007 Jamen så vær du misundelig - men vores hus er en gammel gård fra ruderkonges tid - og trænger til REP altid.
    Når man er færdig det ene sted, kan man starte det andet.

Jeg er super misundelig på den med et FÆRDIGT hus.....
    Og sådan er der så meget......

• #20   20. nov 2007 Poly-Cats ja okay det kan jeg godt se, der er altid fordele og ulemper.. men vil nu forsætte med at være lidt misundelig.. for savner virkelig et kosteskab *GG*

Kattene ser jo så ikke hvad der mangler at blive lavet, de elsker vel bare al den plads de kan hygge sig på *ss*

• #21   20. nov 2007 Jeg mangler faktisk osse et kosteskab *hi hi*

• #23   20. nov 2007 Anne P... Uha du nåede at se mit indlæg hvor jeg totalt misforstod hvad du skrev... *GG*
    Hmm mon ikke du nok skal få den røde hanmis du ønsker dig.. bare prøv at kig i marked en gang, mener der var en rød killing der, men er da meget pudsigt i kun har sorte katte..
    En gang ville jeg gerne have mig en rød, en sort, en hvid og en grå kat, bare fordi det kunne se sjovt ud, men.. jeg falder jo for deres charme og ikke deres udseende *S*

• #24   20. nov 2007 Btw - jeg har osse haft katte på 57 kvm engang - og jeg tror ikke mine er lykkeligere nu, end de andre var dengang.

Det er kærligheden og nærheden der tæller - ikke pladsen!!

• #25   20. nov 2007 Poly-Cats... så bruger du vel bare et helt rum til kosteskab?? *GGG* for der må da være en del værelser i sådan et kæmpe hus

• #27   20. nov 2007 Det har du ret i Poly... mine manglernu heller ikke noget selvom jeg ikk har den vilde plads, men ønsker nu stadig en større løbegård til dem, nogle flere værelser de kan rasere og ja så det skide kosteskab til mig selv *gg*

• #28   20. nov 2007 SmileyGadget .

Kan du se mit hus ??
    Svaret er je - men sådan et rodeværelse kan altså RODE MEGET!!!

• #29   20. nov 2007 Svaret er je = svaret er JA

• #30   20. nov 2007 *LOL* Ja kan du slet ikke se det er mig der står udenfor og kigger ind af ruderne *GG*
    Ej bare godt gættet... var nok det jeg ville gøre hvis jeg havde pladsen og ikke et skab

• #32   20. nov 2007 Jeg har 97 m2 til 2 voksne og 2 katte. Hankatten kommer ud om dagen og killingen er kun ude i sele - indtil videre.

• #33   20. nov 2007 Smiley - er det dig hunden lige har jaget væk :o)

Forresten har jeg så 3 unger at putte i alle værelserne.
    Så pladsen er optaget :o)
    Jo mere plads - jo flere børn

• #35   21. nov 2007 Gad vide hvor mange km2 jeres katten mener I hver især har? Det er sandsnyligvis dobblet så meget!

Lige en tanke/sidespring: Monstro ejendomsmæglere opmåler huse ved at forsyne en kat med en skridttæller og så omregner de det til km2, når de annoncere husene????????????

• #36   21. nov 2007 Mai T. Er du ude i kvadratkilometer eller hvor meget måler en km2?...

Nå, men ellers har mine to katte og jeg 70 kvm (på papiret) + en lille have. Vi mangler plads.

• #37   21. nov 2007 Næ nej. Det var skam en skrive fejl! Jeg mener m2.

Hvis det var det andet der var uforståeligt så sad jeg bare og tænkte på at katte jo har væsentlig mere plads end de grund m2, vores boliger har!

Min Aslan f.eks, han bruger skam også væggene der hvor han bor nu, så det øger jo ligesom m2 betydeligt ikk? :0)

Nå ja - og så fik jeg altså lige et indre billede for mig mht. katte og ejendomsmæglerne! For hold da op, hvor er de store køkkener på netannoncerne, godt nok små når man kommer ud og ser dem - og så var det lige jeg tænkte at ejendomsmæglerne beregner m2 som Aslan og mange andre katte og så kan et hus jo hurtig løbe op i km2 (ikke en fejl denne gang!) :0)

• #38   21. nov 2007 15 katte på 180 kvm.
    Og fri adgang til udeliv, da de har katte-lem.

Hilsen Dorte og de 15 nussemisser.

• #40   21. nov 2007 2 voksne, 2 katte på 85kvm inde og indhegnet have på små 100kvm, som de har adgang til det meste af dagen. Har desværre ikke fået kattelem endnu, så det står og trækker med åben dør det meste af dagen.. Møg koldt nogen gange, men hva gør man ik smiley

• #41   21. nov 2007 2 stk 62kvm smiley smiley

Kommentér på:
hvor meget plads??

Annonce