5.559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor meget plads skal 2 katte have? Hvor meget plads skal 2 katte have?

Hvor meget plads ville i mene at 2 indekatte som minimum skal have ?

Sagen er den at jeg rigtigt gerne vil have mig en kat mere men min lejlighed er ikke super stor

jeg har ca.. 40 kvadratmeter og min kat virker som om han er ganske tilfress med den plads han har, der er rigligt med stæder at gemme sig under møbler og åbent nok til at kunne løbe rundt med 100km i timen efter en flue

Så spørgsmålet er om det er ordenligt plads til en misser mere

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget plads skal 2 katte have?
  • #1   20. sep 2010 det er ikke så meget pladsen du skal tænke på, men om de kan komme op i højden... Et par høje kradsetræer m.m. så har de det fint smiley

• #2   20. sep 2010 Jeg synes pladsen er lidt trang. Din kat er voksen, og det er ikke sikkert at det vil gå så let med sammenføringen. Der skal også være plads til ekstra bakke osv.
    Hvis din kat ellers er tilfreds med livet som enekat, ville jeg ikke vove forsøget med en til.

• #4   20. sep 2010 højdte og plads til katte bakker er ikke noget problem og min kat er glad for selskab tror han vil have godt af at få en ven

• #5   20. sep 2010 Udnytter du m2 til m3 - altså pladsen i højden, med f.eks. kradsetræer, hylder og andet som de kan være på, så tror jeg du får en gladere kat.

Jeg vil fint mene at man kan have to katte på 40 kvm - hvis de vel og mærke kan enes! :o)

• #6   20. sep 2010 Så længe din/dine katte har godt klatre muligheder ser jeg ikke noget problem i det. smiley
    Hvis de kun havde gulvet at være på, stole, bore osv. så havde det ikke været nok plads (syns jeg)
    Når vi bygger løbegård bliver den 30kvm., Det er pt. til 3katte, så hvorfor 40kvm. skulle være for lidt forstår jeg ikke?
    Som sagt, har de masser af huler, steder de kan være være måde oppe og nede så ser jeg ikke et problem i at få en ven til din kat. smiley

• #8   21. sep 2010 Jeg ser heller ikke problemet! smiley
    Indekatte er heller ikke så aktive igen.. Og hvis de har hinanden, så skal de nok aktivere hinanden uanset hvor stor lejligheden er.
    Synes dog det er gode råd med høje kradsetræer..

• #9   21. sep 2010 Jeg har haft mine 2 maine coon katte i en lille lejlighed på 50 kvm, i 5 år, før vi flyttede i stort hus med indhegnet have. Og hvis jeg skal sige det selv, så stortrivedes de!!
    De vidste jo så heller ikke hvad de gik glip af, mht. hus, have og oceaner af plads.

.... Meeen vil så også sige, at de er meget mere glade nu, hvor de bor i hus med os og har fri adgang til en stor lukket have på 1150 kvm. Det er jo bare ikke alle der kan give sine katte den mulighed...

Jeg vil næsten hellere sige 2 katte i en lille lejlighed end 1!! Og så med mulighed for at kunne klatre op i højden, som de andre også siger!!

Kommentér på:
Hvor meget plads skal 2 katte have?

Annonce