{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Øremider uden noget at se? {{forumTopicSubject}}

Hmm, ja jeg lagde lige mærke til at Missen gik og rystede på hovedet og hældte hovedet den ene vej. Han kløede sig vildt, det var tydeligt der var noget der var irriterende.

Han er indekat og det er første gang han har gjort det. Nu er han som han plejer, ingen problemer.

Hans ører er helt rene og fine, men kan der godt være øremider alligevel eller måske noget helt andet?

Hvis han gør det igen, så er dyrlægen nok vejen, men nu er han normal.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øremider uden noget at se?
  • #1   25. nov 2007 Maria - Jeg ved ikke noget om øremider.
    Men mine kan også nogen gange opfører sig som om de har noget i øret eller det gør ondt. Men det går som regel hurtigt over, eller det viser sig at de f.eks. har fået en rift under leg :o)

• #2   25. nov 2007 Tror ik det er øremider, for de bliver overført fra en kat til en anden.. Hvis han er indekat og i ik har nogen katte der render ude så kan jeg ik se hvordan de skulle være kommet (har lige selv været turen igennem med begge mine, da den nye havde dem med hjemmefra smiley )

• #3   25. nov 2007 Hvis det var øremider ville han være helt sort nede i øret

• #4   25. nov 2007 Nej øremider kan overføres via os mennesker. Hvis vi har rørt en anden hund eller kat med øremider, kan smitten overføres til raske dyr. ØRemider kan sidde så dybt i øret, at det ikke kan ses. Det er sådan det starter smiley Så jo kontakt dyrlægen og få taget et skrab eller få dyrlægen til at kigge i øret.

• #5   25. nov 2007 Mange tak for svar alle.

Og Marianne, vi har fået en killing for en uge siden, han har dog ingen symptomer og skal til dyrlæge onsdag til sundhedstjek.

Jeg holder øje med begge, men der er intet at se i ørene- endnu?

• #6   25. nov 2007 Det kan også bare være en nullermand der sidder og kilder dernede smiley eller en prop i øret ligesom vi kan få, som generer

Kommentér på:
Øremider uden noget at se?

Annonce