{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.475 visninger | Oprettet:

sara *
sara *
Tilmeldt:
24. sep 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19

At gå tur med katten {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt spørgsmål omkring at gå tur med sin kat.

1) Er det normalt?
2) Hvorfor gør man det?
3) Hvor langt er det bedst at gå?
4) Det er vel lovligt smiley ?

Håber i kan svare


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gå tur med katten
  • sara *
    sara * Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #1   1. dec 2007 KG - tusind tak smiley Er forelsket i din tiger mis! smiley

  • sara *
    sara * Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #2   1. dec 2007 Rigtig dejlige katte du har! og flotte billeder smiley
    hvor kan man købe "gå tur" ting til katten på nettet?


  • sara *
    sara * Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #3   1. dec 2007 Tusind tak smiley
    Får snart en killing nemlig. hehe


  • sara *
    sara * Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #4   1. dec 2007 kan kun sige det samme *S* hvor dejligt smiley
    tillykke med ham da, glæder mig til at se ham herinde. smiley


  • Hyacint B
    Hyacint B Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 6
    #5   1. dec 2007 Det er en god idé at benytte sele til katten og ikke et halsbånd. Går man tur med sin kat, må man huske at lade den bestemme farten. Og ikke hive og slide i katten (som en hund) pga kattens hals er sener der kan hives over ....

  • #6   1. dec 2007 Jeg har også haft gode erfaringer i at lade min ene kat komme ud i sele. Indtil et uheld hvor hun gik under noget grandbevoksning - fik snoren viklet ind i nogle grene, som derved begyndte at bevæge sig. Hun gik i panik og det hele gryngede endnu mere = rædselsslagen kat.
    Jeg var nødt at koble snoren fra selen og få det hele viklet løs. Jeg forsøgte at fortsætte, men havde en kat der forsøgte at stikke af fra det hele, og gik i panik når hun ikke kunne komme længere for snoren.
    Har prøvet flere gange siden - men hun er simpelthen rædselslagen over at være i sele nu, så jeg har måttet opgive dette.

    Jeg nævner ikke dette for at afholde folk fra at gå tur med deres katte. Men for at gøre opmærksom at der er en del ting man skal være mere opmærksom på end når man går tur med f.eks. hunde.
    Og måske også at det kan være en god i det at have en forholdsvis kort snor, så den ikke så nemt bliver viklet ind i ting...


  • #7   1. dec 2007 (Obs - Mea er tidligere fritgående ude/indekat)

  • #8   1. dec 2007 KG foto - Det lyder som en god i det med træk-og-slip line.
    Og, ja nu har du hørt om en dårlig erfaring med netop granbevoksning og lign. :o( Så nok en god idé at fortsætte med at holde sig fra det :o)

    Og hold op hvor var det bare synd for hende. Var lige ved at tude pga. min stakkels rædselsslagne pige :o(


  • #9   2. dec 2007 KG - jeg var også med meget at vejen - hun kom bare lige ind under noget lavt - og fik sig så viklet fast.

  • #10   2. dec 2007 *KG* Foto: Jeg kan se din kat hat "tøj på" på et af billederne, vil han virkelig findesig i det? Fryser han uden?
    Jeg har gået ture med min kat her i sommers men efter det er begyndt at blive mørkt er han ikke ret glad for det.. så de sidste to mdr er det ikke blevet til så meget..
    Men jeg glæder mig til at se hvad han siger til sne, hvis ellers peter tannev gider give os noget i år smiley
    Men tror du det vil være nødvendigt med et dækken til ham? Han har en dejlig tyk pels, men han er jo kun vandt til at bruge den pels i 18 -20 graders varme smiley

    ang selerne har jeg hørt at de der seler til små hunde der er samlet under brystet er meget bedre end de alm H-seler fordi H-selen stadig belaster halsen...
    Jeg bruger selv H-selen endnu, for venter lige med at købe den dyre sele til jeg er sikker på han ikke bliver større (han er 6 mdr.) og den ikke-H-sele har jeg kun set til 250 og op efter.. (det passer ikke lige ind i mit budget for tiden, 500 kr efter faste udgifter, godt forældrene kun bor 10 km væk med gratis mad smiley )


  • #11   2. dec 2007 Søsser - Så længe i bare er ude at gå akivt tur og hygge, så burde hans pels kunne klare det for ham :o) Skulle han sidde stille udenfor, ja, så er det måske straks sværer..

Kommentér på:
At gå tur med katten

Annonce