{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

At gå tur med katten ;-) {{forumTopicSubject}}


Jeg vil så forfærdelig gerne lære min Burmeser at gå i snor, så hun kan få noget mere motion (hun er lidt overvægtig), for hun gider ikke så ofte at lege mere (hun er 9 år).

Men hun nægter simpelthen at bevæge sig ud af stedet, når hun får en sele på ;-). Og hvis jeg trækker det mindste i linen, så smider hun sig på ryggen.

Er der nogen der har nogle tip til, hvordan man lærer en kat at gå i snor? Godbidder (og derned klikkertræning) er ikke nogen god løsning, idet hun som før nævnt er noget overvægtig. Desuden er hun ikke specielt interesseret i godbidder (kun én bestemt slags, som desværre ikk findes mere).

Eller er det simpelthen bare for sent at lære hende det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gå tur med katten ;-)
  • #1   12. jun 2011
    Jo, det har jeg prøvet her et par timer i dag, hvor hun stort set ikke har rokket sig ud af stedet ;-). Og når hun endelig skulle gå, så kravlede hun nærmest. Det er som om, at hun tror, det er sådan en slags spændetrøje smiley



  • #3   12. jun 2011 Har du prøvet at fordre hende i en foderbold, så hun skal arbejde for føden? smiley

  • #4   13. jun 2011

    Jo, jeg har prøvet med foderbolden. Men det gider hun heller ikke rigtig. Og hvis jeg rationerer foderet ved hjælp af foderbold, så går det ud over min anden kat, som på ingen måde er for tyk. Pokkers dilemma!



Kommentér på:
At gå tur med katten ;-)

Annonce