{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

endnu en mis væk - update {{forumTopicSubject}}

Hvis man læser mit andet emne, forstår man..
Og imorgen er der gået en hel uge, uden at jeg har set eller hørt skyggen af ham. Jeg var sikker på, at han lå død et sted, fordi han var såret i forvejen og var på smertestillende og penicillin
Men minsandten i aften da mor kommer hjem fra Ålborg, spørger hun om Spidsmus er inde. Selvfølgelig, svarer jeg, og hun får julelys i øjnene, og siger, at så er min elskede Flamme udenfor
Ind træder min elskede lille killing, og jeg græd af lykke
Desværre er han blevet supertynd (kan der dog rettes op på), og han har brækket halen, plus han halter lidt stadig

Men stadig: Dette er min julegave for i år, jeg behøver ikke mere!! Min elskede killing

Undrer mig dog lidt over, hvad han har lavet i den uge? Synes ikke, at jeg har gjort noget for at fornærme ham..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu en mis væk - update
  • #1   8. dec 2007 Dejlig julegave smiley Er glad på dine og mislingens vegne.

    Vi mangler stadigt vores dejlige rundstrikkede Ko-kat som desværre er væk. Men jeg håber på en julegave ligesom din.

    Mette


  • #2   8. dec 2007 nej hvor godt, glad for at høre at han er hjemme hos dig igen...

    kan huske da jeg var barn, ca. 6... hade vi en kat som var ude kat, en dag kom han hjem, fyldt med blod og rifter over det hele, øret var blevet bidt i.. så han hade været op at slås med en anden kat ( renger mine forøldre med) min var kun tag ham og vasket ham, uden den gjore modstaden... vi lage ham i hans kasse.. for mine forældre vil sæt mig af hos min mormor og morfar (som bor lig over på den anden side af os) for de ville ikke have mig med til dyrelægen, plus de skulle låne min morfars bil, for den gang hade de ikke selv en, men da de kom hjem for at hente vores kat igen,var han væk, og vi så ham altdrig igen....


  • #3   8. dec 2007 Det var da frygteligt, Charlotte

    Mette K: Håber det for dig


  • #4   9. dec 2007 Nej, hvor er det dog godt, at du har fået din killing igen! Mine forældres kat var engang væk i tre måneder. Da han forsvandt, vejede han 10 kilo, og da han endelig langt om længe kom hjem vejede han kun 1,5 kg, så det var også en lille mis, der kom hjem igen. Vi var også sikker på, at han var død, men han kom hjem i påsken, så det var også lidt specielt. Vi jokede med, at han var genopstået ligesom Jesus.. Men vores store spørgsmål var som dit; hvad har Pjuske dog lavet i de tre måneder.... Det er desværre noget, vi aldrig kan få svar på. Men hovedsagen er dog, at han kom hjem igen.
    Du må have en rigtig god jul med din lille misling smiley


  • #5   9. dec 2007 sikken en dejlig julgave Sikken en lettelse for dig. :o)

    Mie ! det var godt nok også et kæmpe vægttab den kat havde haft, men godt den også kom hjem igen, den måtte have været mega sulten.


Kommentér på:
endnu en mis væk - update

Annonce