{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Endnu en vildkat {{forumTopicSubject}}

Hvorfor har nogen mennesker bare øjne for vildkatte? Hende her faldt bogstaveligt ned i armene på mig fra et skur. Hun er kun en stor killing og allerede højgravid. Sød, men så tynd du kan tælle alle ribben i hendes krop. Hun kastede sig frådene over mad og vand.. stakkels mis. nu er hun så i mit soveværelse med mad og kattebakke..og imorgen snakker jeg med dyrenes beskyttelse..

Iiiih! måtte lige af med lidt frustration!

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en vildkat
  • #1   28. jun 2009 Dejligt at du vil hjælpe hende. Jeg håber DB kan være til hjælp.

  • #2   28. jun 2009 Selvfølgelig vil jeg det.. kan jo ikke andet..

    Nu har hun brugt kattebakken. Hun har dårlig mave men taget i betragting af at afførringen bestod af gulerødder, peberfrugt og plastic så er det vidst helt forståeligt. Stakkels kat!


  • #3   28. jun 2009 Stakkels lille mis ....

  • #4   28. jun 2009 godt du vil hjælpe hende --' .. når jeg finder en kat, giver jeg dem til min moster hun bor på en gård ' så kan de blive fodret op og snakkes med derude 8; smiley

  • #5   28. jun 2009 Nogle virker som en magnet på nødstedte katte, og til dem hører du åbenbart, men hvor er det dejligt, der findes mennesker, der ikke bare vender ryggen til, men giver en hjælpende hånd.
    HATTEN AF FOR DIG!

    Mon ikke du kan få en "plejehjemsordning" for hende med DB?
    Det gør Kattens Værn i mange tilfælde ved jeg, og denne missepige trænger til både god mad og kærlig omsorg.
    Måske er det ikke for sent at få hende neutraliseret?

    At hun så pænt bruger kattebakken, kan da tyde på, hun ikke er vildkat, men jeg går ud fra, du allerede har set på www.dyrenesbeskyttelse.dk, om hun er efterlyst.

    Held og lykke med hende - Hun er forresten meget smuk!


  • #6   28. jun 2009 Mega: jep hun står øverst derinde på fremlysninger.. det er hende i Nyborg. og jeg har gennemlæst alle efterlysninger der er lavet i hendes levetid. Ingen mangler hende.

    Kunne godt være jeg skulle kontakte kattens værn i stedet for denne gang. De andre gange har jeg ellers haft succes med DB men jeg tænker over det til imorgen.. Nu må vi se.

    HUn er bare så sød og kælen.. det er så uretfærdigt. Men nu får hun lidt TLC her til imorgen så må vi tage den derfra:-)



  • #7   8. sep 2009 jeg gjorde det samme med min mis.. men vis du skal beholde den, SÅ BEHOLD DEN INDENFOR. ellers løber de væk, det gjorde min, hun var væk i 2 uger, og kom hjem, så fik jeg hende aflivet, pga. hun havde tyndmave, og øjenbetændelse.. jeg var den eneste hun turde snakke med, vi var DE BEDSTE VENNER, hver gang de andre kom ind af døren begyndte hun at angribe dem, men ligeså snart hun så mig, var hun helt rolig igen<3 hun betød virkelig alt;/ ET GODT RÅD: afliv katten vis det er nødventigt smiley

Kommentér på:
Endnu en vildkat

Annonce