{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis din kat havde telefon
  • #1   5. jun 2019 Ha.. Ha.. ja der var mange SMS vi ville modtage.. Sjov smiley smiley

    profilbillede
  • #2   5. jun 2019 Mine ville bestille pizza med skinke - kun skinke, bare for at de kunne få skinken. smiley

  • #3   6. jun 2019 Lidt irriterende kun at kunne læse de halve linjer pga. reklamer - men det ser sjovt ud smiley smiley

  • #4   6. jun 2019 Det store IKEA-kradsebræt foran TV’et, der ligner en sofa, skal altså snart udskiftes. Mine negle sidder fast i det – kvaliteten er elendig!

    Ville du ikke også græde om natten, hvis du skulle leve af ildelugtende, tørre, brune pastiller?

    smiley


  • #5   6. jun 2019 Til dem som ikke kan se dem pga reklamer, så kommer alle 10 her: smiley

    Dit nye, håndlavede keramikkrus er blevet til mosaik. Jeg aner ikke, hvordan det gik til.

    Min kattebakke er ulækker, så jeg har brugt bademåtten.

    Jeg har sørget for aftensmad. Vi skal have mus.

    Du sulter mig, så nu har jeg ædt din dumme bloggerplante

    Min vandskål er dårlig for vores feng shui, så jeg har prøvet at rykke den lidt.

    Hvis du snakker med naboens hund én gang til, så skider jeg på din hovedpude.
    Jeg har efterladt en masse af min pels på gulvtæppet, så du kan strikke en bluse af den og lade ALLE vide, at du har verdens smukkeste roomie.

    Det store IKEA-kradsebræt foran TV’et, der ligner en sofa, skal altså snart udskiftes.

    Mine negle sidder fast i det – kvaliteten er elendig!

    Ville du ikke også græde om natten, hvis du skulle leve af ildelugtende, tørre, brune pastiller?

    Det er nogle gode pølsehorn, der ligger på bordet. Eller. Det VAR. Bare rolig, der er stadig en masse af brødet tilbage.




  • #6   6. jun 2019 Fantastisk smiley smiley

Kommentér på:
hvis din kat havde telefon

Annonce