Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tabby - blotched, makrel, spotted...
  • #1   20. dec 2007 Tabby er kattegenetikkens betegnelse for det, vi andre ville kalde pelsmønster.:
    Spottedtabby, det betyder en kat med pletter.

Makreltabby, betyder en stribet kat, det man populært kalder en rundstrikket 'baggårdstiger'.

Blotchedtabby, også kaldet klassisktabby: er en kat med et marmoreret- eller ringeformet pelsmønster.

Tickedtabby, en kat med striber på benene og i hovedet. Desuden en ensfarvet krop, næsten som en hare.

• #2   20. dec 2007 Nem og overskuelig beskrivelse af farverne..

Jeg ved jeg er lidt "træls" lige nu, men du skriver under ticked tabby, at kroppen er ensfarvet. Jeg er bange for at det kan misforståes og at folk tror at katten er eksempelvis sort på ryggen ;-)))
    En tickedtabby kat har striber på alle hår ned ad ryggen, så farven bliver "urolig" - ligesom en hare ;-))

Og det er bestemt ikke for at forklejne din beskrivelse af farverne, for det andet har du ramt lige på kornet ;-))

• #3   20. dec 2007 Tak for det, det var meget præcist og let forståeligt smiley

• #4   20. dec 2007 Tak lille ged *ss*
    Jeg havde nu bare googlet en skovkattebeskrivelse - men ja, den kunne vist misforståes.

Kommentér på:
Tabby - blotched, makrel, spotted...

Annonce