Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Royal Canin Hair and Skin
  • #1   26. dec 2007 hej.
    vi er startet på det sammen med det til main coon, og det har hjulpet meget på blue ice

• #2   26. dec 2007 Det glæder mig, så vil jeg købe det og lade det mod hårboller gå ud af blandingen.

Vi bruger også RC Maine Coon. Jeg har ved en fejl oplyst i et andet indlæg, at det ikke er godt til kastrater - det passer ikke. Jeg har haft ringet til Royal Canin og der fik jeg den besked, at hvis ikke en kastrat døjer med blæresten, kan man trygt fodre med al kvalitetsfoder. Det er kun, hvis der er problemer, at det er nødvendigt at give dyrlægens specialfoder til kastrater.

• #3   26. dec 2007 Enigma har fået det og det hjalp meget, rigtig meget...

• #4   26. dec 2007 Maine Coon foderet er godt at fede op med, hvis nogen skulle have brug for det.

Jer der bruger/har brugt Hair and Skin. Havde jeres katte meget tør pels og hud før I begyndte? Bebse har nemlig problemer med det og vi vil gerne kunne klare så meget som muligt gennem kosten - og uden at skulle give mere end højst nødvendigt af kosttilskud mv. ved siden af.

• #5   26. dec 2007 Det er underligt med den forskel på katte, for der er ikke problemer med pelsen på vores MCO'er og de spiser det samme foder alle sammen.

• #6   26. dec 2007 jeg bruger lidt forskelligt til mine fra RC, når jeg næsten har brugt en hel sæk så køber jeg noget nyt spændende til dem så de ikke bare får det samme hele tiden.. Og så har jeg en lille pose perser stående til når det skal være extra godt i weekenden eller sådan.. Synes ikke jeg kan se forskel i pels mv på mine selvom det tager 1½ måned og komme igenmen en sæk foder..

• #7   26. dec 2007 du kan eventuel købe det der lakse olie til fodret der er der det der omega 3 i og det er virkelig godt.. brugte det til min hund der havde skæl og det forsvandt ret hurtigt.. mine katte gider bare slet ikke have det så hunden får det i hans foder, det lugter ækelt men det virker..

• #8   27. dec 2007 Jeg har også kun gode erfaringer med og giver pigerne hair og skin...
    Deres pels bliver mere skinnende og faktisk har begge piger udviklet en kanon lækker pels her indenfor det sidste halve år efter jeg er begyndt og fodre mere med det.

Main coon fodre jeg ikke med da jeg er blevet gjort opmærksom fra en dyrlæge om at det kan have allergiske reaktioner... tøserne ælsker det ellers...
    da vi var til tjek sidst fandt dyrlægen et sår ved den ene trædepote og mente det kunne være allergi.. og gik så længe og tænkte den igennem... og det var noget der først kom efter jeg begyndte og fodre med det....
    så det er pillet ud af kosten for en tid for og følge reaktionerne.....

Men da jeg heller ikke har main coon er det vel også okay... hehe....

• #9   27. dec 2007 Det er over ½ år siden, Bebse sidst fik penicilin (for problemer med maven) og siden har hendes afføring været normal.

Jeg har tænkt på det med olier, og det der lige i første omgang afholder mig for at købe det er, at jeg har købt SÅ mange forskellige ret dyre produkter, som kattene ikke vil spise. Og så kommer det bare til at stå uden at blive brugt. Jeg vil først og fremmest vælge en fremgangsmåde, hvor jeg ikke skal tvinge noget i dem én eller flere gange om dagen. Det har Bebse i hvertfald prøvet rigeligt.

• #10   27. dec 2007 Hej..
    Vi har også kørt med det, og kan kun sige det er godt.. hvis man har skiftet lidt, kan man hurtig se forskel...
    mvh

• #11   27. dec 2007 Lis D. Pernille H har også anbefalet Viacutan.

Lis D og Vibeke. Jeg vil forsøge med lidt madolie og se, hvad hun siger til det. Jeg vil bestemt gerne ofre på det, der skal til - hvis ellers katten gider spise det smiley

Og en stor tak til alle jer, der er kommet med tilbagemeldinger og Hair and Skin. Tror nu vi forsøger med den i blandingen denne gang. Vi plejer også at skifte et af de 3 slags ud, hver gang vi køber ind til en ny blanding. Det har gjort, at vores stort set er altædende indenfor god tørkost.

• #12   27. dec 2007 Viacutan kan også bestilles på nettet, jeg køber det nu altid hos dyrlægen smiley Og jeg har rigtig gode erfaringer med det, Hera har jo tendens til allergi og hun får det blandet i vådmad. Her er jeg dog gået over til at give alle mine viacutan hver dag. Hvis man køber pumpen er vist ca. 160-170 pumpeslag.

(link fjernet)

Men jeg kunne da godt finde på at supplere med hair and skin efter hvad jeg har læst her. Viacutanen beholder jeg dog fremadrettet smiley

• #13   27. dec 2007 Pernille. Til den pris, bliver det jo billigt, med den mængde der skal bruges. Prøver lige med noget madolie i vådfoder først. Bebse er ikke særlig kræsen, så mon ikke det glider ned smiley

• #14   27. dec 2007 Pøj pøj med det smiley

• #15   27. dec 2007 may-britt s

er du opdrætter? så skal du nemlig "bare" lige melde dig ind i opdrætter klubben som RC har.. Så spare du ca 100-150kr pr. sæk foder du køber (10kg) og du får det levert gratis til din adr. hvis du bestiller 3 sække.

knus

• #16   27. dec 2007 Nej, jeg er ikke opdrætter Sanne, men kan somregel købe foderet billigt smiley

• #17   27. dec 2007 okej..

ellers kender du nok en opdrætter, som kan bestille en pose hjem til dig når han/hun aligevel bestiler til sine missere..
    ved godt man ikke mååå meeeen der er meget man ikke må.. tihi

• #18   28. dec 2007 Har i dag købt noget lakseolie og det bliver spændende med virkningen af det. Ca. 60 kr. for 250 ml.

Kommentér på:
Erfaring med Royal Canin Hair and Skin

Annonce