{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Erfaring med Olivers kattemad {{forumTopicSubject}}

Har idag modtaget en pose kattemad fra Olivers af varianten Signature Adult. Mine katte syntes tilsyneladende godt om smagen. Men ca 15 min. efter at de havde indtaget det første måltid fik min Burmeser det vildeste diarre (adrr!).

Hun har ganske vist en sart mave, men har ikke haft diarre siden vi brugte den røde fra Løvens. Dyrlægen sagde, at det måske var fordi der var meget protein i. Så de sidste år har vi udelukkende kørt med noget Royal Canin fra Dyrlægen.

Er der nogen, der har haft tilsvarende erfaringer med Olivers? ... og i så fald hvilken af varianterne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Olivers kattemad
  • #1   13. jul 2009 Du har nok ret. Det havde jeg helt glemt. Problemet er bare, at jeg glemte det sidste RC i sommerhuset, så de har fået lidt af hvert henover weekenden, indtil Olivers kom idag.

    Så i princippet kan det jo også være noget af det andet, de har fået. Men der har ikke været nogen problemer i løbet af weekenden.


  • #3   13. jul 2009 Nej, jeg syntes også, at det var helt vildt hurtigt. Ved ikke lige, hvordan jeg skal finde "synderen" i dette kaos smiley

    Begge mine katte er stort set altædende, når det gælder kattemad og de vil nok ikke sige fra over for noget, fordi de en gang har fået dårlig mave.

    Så jeg må nok bare være mere forsigtig og ikke skifte for hurtigt. Mange tak for svar smiley


  • #4   14. jul 2009 Mine katte stortrives på Olivers. De har ikke dårlig mave og de har aldrig været flottere i pelsen.

  • #5   19. jul 2009
    Der må åbenbart være nogen, der tåler det bedre end andre. Det er jo også hun Pearl, som har problemer med at tåle det. Patrick havde ingen problemer.

    Jeg måtte til sidst køre til dyrlægen og købe noget I/D, da hun blev ved med at få dårlig mave af det. Har hørt at det kan skyldes, at der er mange fiber i det.


Kommentér på:
Erfaring med Olivers kattemad

Annonce