{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øremider hjælp mig:)
  • #1   28. dec 2007 det har jeg gjort og det eneste han gør er at rense ørene :s

• #2   28. dec 2007 det vil jeg prøve smiley

• #3   28. dec 2007 ehm ehm.. er der ikk noget med man kan bruge en enkelt dråbe frontline i hvert øre og nulre ind i ørerne...

• #4   28. dec 2007 Du skal bede din dyrlæge om nogle pipetter med noget der hedder Advocate. Det dryppes i nakken ligesom loppemiddel, og slår alt ihjel. Både miderne, lopper og diverse typer orm.

Det virker smiley

• #5   28. dec 2007 Charlotte det vil jeg prøve:)

ku være dejligt at han slap a med det, for det er så slemt at bogstavelig talt løber ud a ørene på ham. har selv haft renset hans øre når det blev så slemt, men det kommer i perioder
    smiley

• #6   28. dec 2007 Stakkels kat smiley

Skynd dig at få gjort noget ved det, inden miderne laver permanent skade.

Og så ville jeg nok også anbefale dig at finde en dyrlæge, som er mere up to date.

Held og lykke med det.

• #7   28. dec 2007 Jeg vil for en sikkerheds skyld pointere, at det skal være Frontline Pour-on og IKKE spray, og at BEGGE katte skal behandles, da øremider smitter. Sørg også for at vaske deres liggepladser grundigt.

• #8   28. dec 2007 Som Thomani siger, skal du få dyrlægen til at give dig noget Advokate. Da vi fik Wood, havde han også øremider, og hans tidligere ejer ville ikke gøre andet end at rense hans ører, så han havde det rigtig skidt til sidst. Men Advokate fik det hurtigt væk smiley

• #9   28. dec 2007 Til Helle A.: Min dyrlæge både bruger og anbefaler Pour-on præparater mod øremider.
    Jeg har også selv brugt det, da jeg fik en killing hjem med øremider, og den reagerede overhovedet ikke.

Den "sprøjte", der tales om, hedder enten Dectomax (er at foretrække) eller Ivomec (svier meget), men disse præparater anbefales ikke til killinger, da deres lever endnu ikke fungerer optimalt.

• #10   28. dec 2007 Der er kommet et nyt produkt på markedet, det hedder 'Stronghold' og tager ALLE former for parasitter, dvs. lopper, orm og øremider. Man skal have recept til det, men til gengæld slår du flere fluer med et smæk. Vi fik det til kattene nu her, da de alligevel skulle have orme- og loppekur, og killingerne havde fået øremider, men det er helt væk nu. Det det fungere som almindelig loppekur du putter i nakken på katten. Det fåes både til voksne og killinger og hunde og hvalpe. Det koster vel ca. 300 kr. for 3 pipetter. Og det anbefales, at man genbehandler efter 1 mdr.
    Nemt og effektivt!

Kommentér på:
Øremider hjælp mig:)

Annonce