Underligt.. hvorfor gør hun det!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige et lille spørgsmål, måske i kan svare på.....
Det er Quity, som har fået en ide med at hun skal rulle sig i vores snavset vasketøj altså undertøj mm. som ikke er rent... det er da ulækkert hvorfor gør hun det....
Når jeg er ved at sotere vasketøj ligger det ude på badeværelset også kommer quity og smider sig lige oven i det.... total underligt... så godt må det da heller ikke lugte... og det er for det meste der hvor vores undertøj er.. jeg fjerne det som regl når jeg ser hende gør det for det er da klamt.... men hvis jeg så giver hende en trøje så ruller hun rundt og bliver ved ja i flere min....
er der nogen af jer der har en logisk forklaring på hendes opførsel...
Godt Nytår til jer alle...
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
Eller også gøre hun det for at få jers duft på sig..
Selvom det er klamt..
Bare et gæt..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Vores katte gør det samme herhjemme hvis de får muligheden - om de så selv skal hente det i vasketøjskurven. :S
Og så igen.. De elsker også det nyvaskede tøj. *GG* Tror nu mere at det er for at være med - og så drille lidt. De ved at de ikke skal ligge i kurven med rent tøj, når man skal til at lægge sammen. Hehe.. Hov.. Sidespring. ;0)
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Min hunkat er til gengæld vild med min kærestes morgenkåbe. Den kan man simpelthen rulle sig i i flere timer hvis man kan slippe afsted med det. hehe
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Jeg tror hun gør det for at blande sin duft med Jeres, da katte elsker at overføre deres egen duft til andre ting og mennesker.
nov 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 35
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 105
Underligt.. hvorfor gør hun det!!