Bange for kattebakken... {{forumTopicSubject}}
Min lille Fister brækkede halen for ca. et halvt år siden. - Den korte historie er, at jeg vat til dyrlæge som påstod den ikk var brækket, så der gik flere dage, før han kom til en anden dyrlæge, som tog det seriøst og han fik noget smertestillende.
Problemet er, at den gang med halen, blev han bange for kattebakken - som om han forbandt den med smerte, så hva gør jeg? Som regel er han ude, men har har været inde har mens vi har været på arb, har han helt 100 tisset et sted.
Kassen kan af praktiske grunde ikk stå andre steder og der er renset, skiftet grus, prøvet at vise ham af den anden kat går på bakke osv... Hjælp, er bare træt af det...
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Jeg ville nokprøve at stille den et andet sted midlertidigt, og se hvordan han reagerer på det. Dels kan han forbinde stedet den står på nu, med smerterne fra dengang. Når han så har fundet ud af den ikke gør "ondt", så kan du jo gradvist flytte den tilbage til dens oprindelige plads.
Du kan også prøve at sætte dig med ham ved bakken og snakke med ham og prøve at sætte ham på bakken samtidig med at du kæler med ham. Så finder han forhåbentlig ud af at den ikke er farlig.
Håber du kan få løst dit problem.
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 156
Det er fra den gang han brækkede halen, dengang gik han jo på bakke, men det gjorde ondt når han skulle lave afføring, så derfor skreg han og ville ikke bruge bakken og har ikk gjort siden.
Må prøve det andet. Skal nemlig på ferie og have dyrepasser, og ikk så fedt for dem ;(
nov 2007
jun 2006
nov 2007
jun 2006
Charlotte - har tænkt på at hive låget af, men vi har tre hunde også, så det er ikk så godt for de æder det, hvis de kan komme til det...
Bange for kattebakken...