{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Bange for kattebakken... {{forumTopicSubject}}

Min lille Fister brækkede halen for ca. et halvt år siden. - Den korte historie er, at jeg vat til dyrlæge som påstod den ikk var brækket, så der gik flere dage, før han kom til en anden dyrlæge, som tog det seriøst og han fik noget smertestillende.

Problemet er, at den gang med halen, blev han bange for kattebakken - som om han forbandt den med smerte, så hva gør jeg? Som regel er han ude, men har har været inde har mens vi har været på arb, har han helt 100 tisset et sted.

Kassen kan af praktiske grunde ikk stå andre steder og der er renset, skiftet grus, prøvet at vise ham af den anden kat går på bakke osv... Hjælp, er bare træt af det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for kattebakken...
  • #1   31. dec 2007 Vil han slet ikke op i bakken selvom du prøver at lokke ham? Bliver han skrækslagen hvis du sætter ham på den og flygter? Var det i forbindelse med kattebakken han brækkede halen?

Jeg ville nokprøve at stille den et andet sted midlertidigt, og se hvordan han reagerer på det. Dels kan han forbinde stedet den står på nu, med smerterne fra dengang. Når han så har fundet ud af den ikke gør "ondt", så kan du jo gradvist flytte den tilbage til dens oprindelige plads.

Du kan også prøve at sætte dig med ham ved bakken og snakke med ham og prøve at sætte ham på bakken samtidig med at du kæler med ham. Så finder han forhåbentlig ud af at den ikke er farlig.

Håber du kan få løst dit problem.

• #2   31. dec 2007 Ja han spjætter og hvæser hvis jeg sætter ham.
    Det er fra den gang han brækkede halen, dengang gik han jo på bakke, men det gjorde ondt når han skulle lave afføring, så derfor skreg han og ville ikke bruge bakken og har ikk gjort siden.
    Må prøve det andet. Skal nemlig på ferie og have dyrepasser, og ikk så fedt for dem ;(

• #3   31. dec 2007 Næh men der er jo en årsag til at han er blevet bange. Det eneste der er at gøre er at prøve at gøre ham tryg ved den igen. Du kan måske forsøge at sprøjte den med catnip, baldrian eller feliway, alle dufte katte elsker. Måske kan det få ham til at ændre sit syn på den.

• #4   31. dec 2007 Tina - hvis jeg skal sprøjte, skal jeg så bruge nogen bestemt grus? Det meste grus lugter jo af et eller andet i forvejen, det vi har nu dufter nærmest af babypudder. Ødelægger det det ikk hvis jeg så sprøjter med f.eks baldrian? Mener, for det så nogen effekt?

• #5   31. dec 2007 Jeg tror ikke at grusets lugt vil ødelægge effekten af baldrian.

• #6   31. dec 2007 jeg prøver mig frem... bare irriterende, hvis ikk det havde været for den idiot af dyrlæge der sendte os hjem igen med Fisters brækkede hale, havde vi slet ikk stået her.
    Charlotte - har tænkt på at hive låget af, men vi har tre hunde også, så det er ikk så godt for de æder det, hvis de kan komme til det...

Kommentér på:
Bange for kattebakken...

Annonce