1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hjælp, min kat laver stort uden for kattebakken :( Hjælp, min kat laver stort uden for kattebakken :(

Min kat laver stort uden for kattebakken hver dag. Han tisser der inde så det er ikke fordi han er bange for det eller ligende smiley Han har ikke feber, han leger og virker helt normal ud over det. Ingen foderskift, ingen ændringer sådan lige ????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min kat laver stort uden for kattebakken :(
  • #1   28. aug 2011 first of all... kunne du ikke være sød at skrive en mere passende overskrift? Man tror jo nogen er ved at dø...

For det andet...
    Jeg har ladet mig fortælle at nogen katte godt kan lide at skille deres tisseri og prutteri i til forskellige steder, så måske han skulle have en kattebakke mere?

• #2   28. aug 2011 Nogle katte foretrækker en bakke til at tisse i og en anden til afføring - prøv at sætte en til bakke op.

• #3   28. aug 2011 Hvor mange kattebakker har du stående??
    Kan være det hjælper med en ekstra bakke.

• #4   28. aug 2011 Der var nogle der var hurtigere end jeg var smiley

• #6   28. aug 2011 Jeg har to bakker og de bliver ranset en gang om dagen smiley Han er nemlig meget renlig og tåler ikke hvis der bare ligger lidt grus udenfor bakken osv.

Sorry min overskrift. Tænkte mig ikke lige om smiley

• #7   28. aug 2011 Kan ikke se hvad der skulle være noget galt med overskriften ?

• #8   29. aug 2011 Jeanette... Det er i orden, det er fikset.
    Har du været til dyrlæge med ham for nyligt, og fået tjekket om der er på nogen måder er problemer i underlivet ?
    Eller er der sket en stor omvæltning i nattens liv for nylig?

• #9   29. aug 2011 Eric N - den første overskrift var "Hjæææææælp"

Og tror Jeanette mener "kattens liv" og ikke "nattens liv" smiley

• #10   29. aug 2011 Hahaha, årh engang imellem elsker jeg bare at skrive fra min mobil.
    Og ja, selvfølgelig mente jeg kattens liv smiley
    Men kan jo sådan set allerede se at ts startede med år skrive, der ikk var sket nogen ændringer...
    Så må jeg ærligt indrømme at min viden ikk rækker længere

• #11   29. aug 2011 Thilde
    Nååååå sådan,ok smiley

• #12   29. aug 2011 Jeg har samme problem med min hankat på 1 år smiley

Han er først begyndt på det indenfor de sidste par mdr og vi har haft ham siden november sidste år. Han blev kastreret i februar og der har ingen ændringer været udover han er skiftet fra killingefoder til foder til kastrerede katte men det er nu sket over flere mdr...

Han har kun uheld på gulvet EN gang om dagen... Resten laver han i kattebakken :S

• #13   29. aug 2011 Heidi: Det er det samme her. En gang om dagen og vi fik ham i september og han er kasterert i oktober. Det er også kun killingefoderet jeg har skiftet.

Dyrelægen siger at alt er ok.

Vi fik miv vores hin kat for 4 mdr siden. Men det er det eneste. Og de elsker hinanden så højt og han gør hende ren osv. Så tror ikke det er hende. Hun er og har altid været renlig.

Kommentér på:
Hjælp, min kat laver stort uden for kattebakken :(

Annonce