Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter kastration?
  • #2   2. jan 2008 Sally - Tak og lige måde :o)
    Jamen det var det jeg tænkte. Min mors gamle hankat, blev kastreret for en del år siden og ændrede meget adfærd (af hvad jeg lige kan huske) - han sover næsten altid, ellers sidder han på den faste plads i vindueskarmen og kigger ud, eller spiser.
    Det var det jeg lidt "frygtede" skulle ske med Oliver, da vi har haft planer med at kastrere ham på et tidspunkt. Det er jo hans fjollede, legesyge sind jeg holder så meget af ved ham :o) Jeg vil sige, at halvdelen af dagtimerne foregår med leg i højt tempo, helt oppe under persiennerne. Men ja, det vil vel også ændre sig med tiden :o)

• #4   2. jan 2008 Sally - Ja okay :o) Jamen de er begge indekatte og kommer ikke ud. Men jeg bruger nu ikke specielt meget tid på at aktivere dem faktisk, selvom jeg hellere end gerne vil, de synes det er meget sjovere at lege med hinanden :o) Men ja, de er meget aktive begge to og bruger det meste af dagen på leg og sover for det meste natten igennem.

• #5   2. jan 2008 Dem jeg har oplevet er blevet mere rolige temperamentsmæssigt, ikke fysisk aktivitets-mæssigt, og mere sociale overfor mennesker..

Husk dog at være opmærksom på at det især til kastrater er vigtigt med foder med lavt magnesium indhold m.m.
    Spørg evt. dyrlægen hvad der er bedst at fodre med :o)

Kommentér på:
Efter kastration?

Annonce