Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter kastration
  • #1   5. aug 2009 er du sikker på han ikk har en urin vejs infektion.. så vil de ikk gå i deres katte bakke fordi de forbinder det med smerte...

så måske du skulle ta en snak me dr. dyrlæge..

• #2   5. aug 2009 Min venindes kat gjorde det samme. Det var fordi den havde noget med blæren. Den måtte aflives pga det, fordi den havde mange smerter og det kunne ikke reddes. Den gik ikke i bakken, fordi den ikke kunne tisse, men den "tissede" alle steder og mijauede meget højt altid og spiste ikke..

Er den ulykkelig eller giver udtryk for noget gør ondt? smiley

• #3   5. aug 2009 der er ingen tegn på smerter eller noget som helt og det er også mest bummelum smiley den er gal med

• #4   5. aug 2009 <b>En kat er rigtig god til at skjule smerter. jeg har to katte der begge to lige har haft urinvejsinfektioner. og INGEN af dem så ud til at have smerte. den ene opdagede jeg det ved, netop fordi hun tissede på mit håndklæde.
    urinvejsinfektion er utrolig smertefuldt for katten. og en kat med urinvejsinfektion forbinder ofte kattebakken med smerter, derfor søger de ofte andre steder hen end kattebakken.
    jeg sys du skal få den tjekket for urinvejs infektion. du kan gå op til dyrlægen og bede om sådan noget specielt grus, som ikke suger tisset. også en hel ren kattebakke. så hælder du det grus i den rene kattebakke, og lukker missen inde i et rum med bakken, mad og vand (sørg for at fjerne alt blødt den kan tisse på) og når den så har tisset i det grus, skal du suge tisset op med sådan en dut og over i sådan et plastik rør (som følger med gruset) også aflevere tisset ved dyrlægen (helst så hurtigt som muligt så prøven ikke når at blive gammel) meget hurtigt og nemt.,
    også er du sikker på at din kat ikke går rundt med ulidelige smerter.
    hvis det så bliver udelukket ja så må du igang med at finde grunden. man skal altid udelukke sygdom før man prøver alt andet.

hvis en kat ændre adfærd er der ofte en grund til det

Kommentér på:
efter kastration

Annonce