Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter kastration
  • #1   9. nov 2011 Der er en grænse for hvor meget de må slikke sig, Du skal nok have fat i dyrlægen igen for at få en skærm til ham, så han ikke kan komme til.

det sker at de slikker sig meget, men de må ikke.

• #3   9. nov 2011 jo Lotte.. han har fået smertestillende... med 4 år på dyrehospital ville jeg da ikke på nogen måder tillade at min egen kat kommer hjem uden smertestillende smiley

han er hold op med at slikke, så måske han var komme til at tisse lidt på sig selv, eller synes det skulle rengøres....

dyrlægen har gjort et rigtig fint arbejde, og man kan ikke engang se hvor snittet ligger smiley

Konrad er i øvrigt ved godt mod, men stadig en smule søvnig... han bliver jo nok først sig selv i løbet af natten smiley lille prutten er så dygtig smiley

• #4   9. nov 2011 Jeg fik også min hjem fra kastration igår,og jeg synes oså han slikkede sig alt for meget. Det viste sig bare at jeg var en rigtig pylre-mor og ganske hysterisk for at der skulle ske noget der ikke må ske.

Min tog det også fantastisk, og helt uden kvalme, til trods for vi har mistanke om at han måske ikke har fået noget at vågne op på da han var mere slap end han burde være da vi hentede ham (men natuligvis reagerede han på sin mors stemme - i hvert fald så meget han kunne)

• #5   10. nov 2011 Konrad var ret vågen da jeg hentede ham... og havde sågar overskud til at blive rigtig sur på hunden der mente at den skulle snuse til hans transportkasse x'D hahahaha

Kommentér på:
efter kastration

Annonce