{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Fodder til gammel kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har lovet min søster at søge om råd herinde ang. Hendes gamle kat.
Katten er begyndt at tabe tænderne og hun kan nu ikke længere knase tørfoder, som hun ellers ha levet af hele hendes liv. Lige nu får hun dåsemad, men de mærker der fås i supermarkeder har vi hørt er af tvivlsom kvalitet.
Nu er spørgsmålet så om nogle af jer andre har erfaringer med at katten mister tænderne og hvad har den så brug for af mad?
Hvilket mærke har i så givet eller er det muligt at lave noget sundt og godt mad selv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodder til gammel kat
  • #1   5. jan 2008 Hvis den ikke har tabt alle tænderne endnu, så prøv at blødgør foderet med lidt vand...

I gør hende desværre ikke en tjeneste ved kun at give hende dåsemad, det gør nemlig at de resterende tænder ikke bliver renset..
    Gjorde det samme ved min kat, hun havde problemer med at tygge og gik over til dåsemad til hende, troede jeg gjorde det bedste for hende, men det blev bare værre med hendes tænder og hun fik hevet en del ud..

Mener jeg har læst i et andet indlæg at en kat der ingen tænder har godt kan mase tørfoderet med gummerne..

Held og lykke med hende.. *S*

• #2   5. jan 2008 Taber katten tænderne af sig selv? Hvis det var min kat, så ville jeg da nok lige smutte en tur til dyrlægen!

Men ellers så vil jeg foreslå kyllingesuppe. Bare små stykker kylling, der serveres med kogevandet.

• #3   5. jan 2008 katten går en del ude og derfor godt kan være kommet til skade, men de er forsvundet løbende og at hendes tandkød ser fint og stramt ud.
    Men de vil self. tage en tur fordi dr. dyr i næsmeste fremtid

• #4   5. jan 2008 Go' ide.

Kommentér på:
Fodder til gammel kat

Annonce