Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat nr. 2 - hvornår?
  • #1   12. jan 2008 kan se at hun ikke er så gammel og må sige at jo yngre hun er jo letter er det for dig at få en ny kat ind sååå kik du bare efter en kat *S*

• #2   12. jan 2008 NU!
    Jo yngre katten er desto nemmere er det at indsluse et nyt medlem. 2 eller flere katte har så utrolig megen glæde af hinanden. De bruger mange timer om dagen på at soignere hinanden, lege og sove sammen osv. Mine 3 burmeser drenge er næsten altid sammen, det er sjældent at i hvertfald ikke mindst 2 af dem er sammen. Det er så forskelligt hvem der er sammen med hvem.

Jeg er sikker på at efter nogen dage vil Mille være henrykt over at have fået en ny legekammerat.

• #3   12. jan 2008 Ja det er også mest for hendes skyld, at jeg går med den tanke.....
    Hvor mange toiletter m.m. har du til dine??

• #4   12. jan 2008 Du skal gøre det nu og du vil elske at se dem løbe rundt og lege med hinanden smiley

• #5   12. jan 2008 Jeg har 2 toiletter pt. Men da jeg snart får 2 nye killinger mere vil mit antal væer oppe på 4.

Man siger ca. 1 toilet pr. kat, men da mine også har adgang til lukket have så besørger de ofte udenfor også. Jeg har et område hvor de ofte besørger og her får de så en ny sæk jord ovenpå hvert år.

• #6   12. jan 2008 Mht til kattetoilet.
    Jeg har normalt kun et (til 5 stk) , men da jeg pt har 3 kuld killinger har jeg derfor 2 toiletter + 1 killingebakke. smiley

• #7   12. jan 2008 Stine, det var pokker tage mig ikke ret mange kattebakker.
    Jeg har 10 meget store (overdækkede) bakker til 13 katte + 3 små, når her er killinger. De store katte besørger også i haven (800 kv.m.), og allivel kan jeg dagligt fjerne meget fra bakkerne.

Britta, held og lykke med kat nr. 2. Det er en god beslutning, du ikke vil fortryde, og meget betænksomt over for din nuværende kat.

• #8   12. jan 2008 Mega, nej det er ikke mange det ved jeg godt, men det fungere helt fint smiley

Kommentér på:
Kat nr. 2 - hvornår?

Annonce