{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kat nr 2
  • #2   12. nov 2019 Seriøse sælgere afleverer selv killingen og overvåger sammenføringen

  • #3   12. nov 2019 Jeg kiggede på min kats personlighed og læste om, hvilken personlighed min næste kat skulle have for at kunne gå godt sammen. Kiksede lidt med NR 2 da jeg var lidt for hurtig til at falde for min pige, som ikke helt er til min dreng.
    Men efter Monty er kommet går det så meget bedre, og der hjalp opdrætter mig med at få den der passede bedst.
    Jeg sammenførte dog over tid, da jeg på forhånd havde indtryk af min hunkat som én der skulle bruge tid til at acceptere ting. Jeg ville ikke turde kaste dem sammen, det virker unødigt stressfyldt for den nye kat.
    Min hunkat gemte sig rundt omkring i 2 dage, kun fordi hun kunne lugte den nye kat - de knurrede ad mig bare når jeg havde rørt den nye og de hvæste når jeg overførte hans lugt til dem.
    Jeg tror også, at hvis man har en god indstilling til at få det til at fungere og prøver at være lidt “sherif” så ting ikke går over stregen, så har man meget bedre muligheder for at det lykkedes smiley


  • #4   12. nov 2019 Ja her bruger jeg også direkte integration, her er Mitti lige landet, og opdrætteren har sat boksen på gulvet, og mader altid godtnår man mødes ?? der gik ikke en uge før de sov sammen.
    Da Røde kom var han knapt et år, og det tog nogle dage på klædeskabet, hvor han både sov, spiste og drak, og bakken stod lige neden for, men også han fandt et venskab medmindre ene kat.
    Birk min første kat, havde været venner med nr 2 og 3, men en MCO og en bobtail ville han ikke anerkende, han var vandt til bimser, så da Mitti kom som nr 6 blev han accepteret, men ikke mere end det, men jeg tror det var på grund af Birks fortid, han kom fra en førstegangs opdrætter, men kun en hunkat, og hun fik kun 3 killinger, det burde være fantastisk og dejligt, men broderen og vist også moren havde náppet Birk, så han var fyldt med sår på ørene og i nakken, og han havde så fået fred på soveværelset når ejeren var på arbejde , så på mange måder var han en speciel kat, lidt som en killing som ikke har været længe nok ved mor,,, men det havde han altså.


    profilbillede
  • #5   13. nov 2019 Problmer er nok, at jeg ikke har mulighed for at gribe ind, hvis de skal skilles ad. Og hvis hende jeg har nu, skulle bo x antal dage/uger på eller under noget, for at slippe for den anden, ville jeg blive vildt trist.

    Jeg har ellers spottet en total smuk norsk skovkatte killing. Jeg tro ikke jeg tør, at gå i kast med det. Netop fordi jeg ikke lige kan samle en op, eller være hurtig hvis der opstår et slagsmål. ÆV smiley


  • #6   14. nov 2019 Mmm selv katte som er gode venner, kan tage en tur hvor de slås, selv om de ikke skader hinanden, og jeg har haft 2 katte som ikke var perlevenner men accepterede hinanden, men i forbindelse med sygdom/smerte blev de for alvor uvenner, og det var selvom de havde boet sammen i omkring 4 år, så man har aldrig nogen garanti, men når det lykkes og man har katte som er rigtige venner, så er det det hele værd.

Kommentér på:
Kat nr 2

Annonce