{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Dårlig mave og kattegræs? {{forumTopicSubject}}

Den sidste uges tid har Max ind imellem haft en lille smule tynd mave og i går aftes før vi skulle i seng havde han så ret tynd mave - stakkels lille mis! :-S

Han får Hills tørfoder, kattemalt og alt afhængig af hvad vi får til aftensmad lidt kylling fx, men lidt over den senste uge har han så haft kattegræs til at stå som han har spist godt af. Da det er det eneste nye i hans kost tænker jeg så om det måske kan være det der gør det??

Han er kælen og legesyg som altid, så han virker ikke syg eller dårlig.

Håber i kan hjælpe! smiley

Mvh. Signe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig mave og kattegræs?
  • #1   21. jan 2008 Han er ren indekat, så han har i hvert fald ikke selv hevet noget med ind, men som du siger kan vi jo gøre det. Han har lige været på bakken og nu er hans mave helt normal, men tror lige jeg ringer til dyredoktoren med det samme og hører hvad de siger!

• #2   21. jan 2008 Du skriver, at han får lidt fra jeres aftensmad, det kan nemt være synderen, hvis f.eks. kyllingen er krydret.

Zoolac er godt til en kattemave i uorden;-) God bedring.

• #3   21. jan 2008 Hej Pernille!

Plejer at vente med at krydre vores kød til det er gennemstegt for at han kan få lidt, men sker da han får lidt der er krydret - må jeg hellere stoppe med så!

Hvad er det der Zoolac for noget og skal det købes ved en dyrelæge?

Tak for svaret! smiley

• #4   21. jan 2008 Zoolac er er "en bakteriel pasta til regulering af bakteriefloraen i mave-tarmkanalen hos alle dyrearter". Du kan købe det hos din dyrlæge, men også på apoteket.

Hvis jeg giver vores katte kylling, er det altid kogt og ikke stegt.

• #5   21. jan 2008 Ok tror jeg da lige jeg vil få fat i og så koger jeg kyllingen fremover! smiley

Tak for hjælpen!

• #6   21. jan 2008 Lyder som en god idé, den dårlige mave skal dog helst gå væk hurtigt, ellers må du hellere kontakte dyrlægen. Pøj pøj smiley

• #7   21. jan 2008 Har lige snakket med min dyrelæge og han sagde at da han lige har været på bakken og haft en normal afføring, så skal jeg lige holde øje med ham og så kontakte ham igen hvis han får dårlig mave igen. Krydser fingre for at det er ovre nu, men ellers må vi en tur til dyredoktoren!

Kommentér på:
Dårlig mave og kattegræs?

Annonce