{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Løbetid spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej...
Hvor længe er det en hunkat er i løb? og hvornår i perioden er det bedst at hunkatten bliver parret når vi gerne vil have killinger på hende?

Kan vi være sikre på hun er i løb når vi har opseveret disse tegn:

- hun er super kælen (selvom det er hun nu hele tiden)
- Hun er meget kontaktsøgen
- Hun ruller sig rundt på gulvet
- Hun siger små miauve/knurre lyde (ikke konstant, men ret ofte og mange gange i løbet af dagen
- Hun ligger og strutter en smugle med rumpen + hun holder halen til siden.

Håber nogle kan besvare mine spørgsmål smiley tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid spørgsmål
  • #1   24. jan 2008 Nu biver jeg da helt forvirret, det er da ikke ret længe siden, at du oprettede et indlæg om at en mærkelig person, forsøgte at købe en af dine killinger. Så må du jo kende til den slags...?

• #2   24. jan 2008 Ja...
    Men er i tvivl om min ene hunkat. Fordi... Hun opføre sig helt anderledes end mine andre hunkatte når de er i løb.

Og nej, er ikke opdrætter. Har stamtavle på nogle af mine katte og indtil videre er det kun dem som har haft killinger.

• #3   24. jan 2008 Hmmm. Hvad blev der i øvrigt af den anden tråd, du lavede?

• #4   24. jan 2008 Jeg slettede den da folk simpelthen gik hen og dirkete blev ubehagelige. Jeg er måske nok ny og ikke "stro-bruger" af kg men er her da ofte og kigger tråde/marked igennem. Det er ikke ulovligt ikke at have oprettet sine katte eller bruge hele sin dag herinde.

Jeg skrev det indlæg da jeg var helt oppe og køre over den grimme henvendelse jeg fik på en af mine dejlige killinger. Men straks går folk imod en... men har så talt med mange herinde om det, og noget tyder godt på at "den lille klikke" som er herinde godt kan lide at fare op i spids og hakke på en der ikke er præsic som i netop ønsker man skal være...

Du bedes forresten lade være med at bringe et andet emne op i denne tråd da det ikke er det tråden handler om. Du kunne fx skrive herinde hvis du er intra i at besvare mine spørgsmål.

Alt andet du ellers har at ville spørge ind til kan du oprette en ny tråd om eller skrive en pb.

TAK

• #5   24. jan 2008 Jeg er ikke opdrætter, har aldrig haft killinger, men kan da svare, at det er tydelige tegn på, at din kat er i løb.....

Jeg ved i øvrigt slet ikke hvem du er og har ingen forventninger til, hvordan du skal være... Og så aner jeg heller ikke, hvilken klike du taler om, det er de færreste herinde, som kender hinanden...

• #6   24. jan 2008 Silverrose.

For mig, lyder det som om, at din kat er i løb.
    Har du prøvet at tage et fast tag i nakkeskindet på hende (lige som hankatten gør) og så små-dappe hende i måsen?
    Hvis hun lægger halen og svajer i ryggen, så måsen stritter.....så er hun i løb.

Jeg plejer at sætte mine hunkatte ind til hankatten på 2-3 dagen, hvor jeg oplever at "Løbet" er på det kraftigste.

• #7   24. jan 2008 Pernille...
    Nej... men har set mange herinde fra som ofte "overfalder" folk der skriver tråde herinde - men hvis de så ikke er storbruger herinde og ikke særlig tit er på så flyver de op for så må vedkommende jo straks være ude på noget skidt. Det syntes jeg er for dårligt.

Syntes ikke denne tråd skal handle om det eller den tråd jeg skrev tidligere om en af mine killinger. Hvis man ønsker yderligere at diskutere hvorfor jeg slettede den så er man mere end velkommen til at kontakte mig over en pb.

Men... lad os nu lige holde os til det tråden handler om. Skriver tråden da jeg som sagt var lidt i tvivl da jeg før kun har haft to kuld killinger på mine hunkatte og de opførte sig meget anderledes end Alyila gør lige nu.
    - dog er jeg selv ret sikker på hun er i løbetid.

Alle vores katte går sammen hele tiden, både hunner og hanner - men så snart hunnerne er i løb bliver de adskilt fra hannerne så der ikke kommer uønsket killinger.

Vi vil gerne have killinger på Alyila men det er ikke en hankat fra os selv, så ville vide hvornår vi skulle tage hende med på herre besøget - hvornår det var bedst.

Lone J...
    Nej har jeg ikke lige prøvet, men kan være jeg lige skal prøve din metode og se om det fortæller mig noget mere smiley

Kommentér på:
Løbetid spørgsmål

Annonce