Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte i indhegning
  • #1   27. jan 2008 130 cm ... nemt nok at komme over smiley

• #2   27. jan 2008 ja det er rigtigt nok

• #3   27. jan 2008 Wood kan springe enormt højt! Han fanger fluer i stuen, og der springer han nemt et par meter, så jeg ville nok anbefale dig at lave det rigtig, rigtig højt og desuden sætte "tag" på, da de også er gode til at klatre...

• #4   27. jan 2008
    Jeg har indhegnet min have med hønsetråd. 2 meter i højden (hvilket bestemt ikke er for højt til mine "springbønner"), og på stolperne har jeg sat vandrette pinde, og derpå lagt en bane hønsetråd over, så kattene ikke kan komme videre hvis de klatrer op.

Prøv at søge på løbegårde og indhegning. Der er mange indlæg om dette emne og links til billeder af indhegninger.

• #5   27. jan 2008 vi har indhegnet vores have med et 120 cm højt hegn, og det er ihvertfald nok til vores katte, dog får de ikke lov til at være ude i haven uden opsyn, men de har endnu ikke på de 4 år vi har boet her forsøgt at hoppe over.
    men allerhelst havde vi 150 mtr højt hegn omkring, men et mås vi ikke her

• #6   27. jan 2008 de har en lukket kattegård og vi har aldrig set dem hænge i hegnet, og det ville jo være skønt at have dem i hele haven med opsyn

• #7   27. jan 2008 Jeg har på siderne af min have sat 120 cm højt hegn op dog har jeg på toppen flere strømførende tråde. Coco min ene burmeser er expert i at springe ud og finde nye steder hvor terrænet er en smule højere end andre steder. Mine 2 andre voksne katte springer aldrig ud og har aldrig gjort det. I enderne af min have er hegnet 170 cm.

Grunden til de 120 cm langs siderne er at jeg skal kunne nå ned og klippe min hæk bagved hegnet og det kan jeg ikke hvis det er højere. Se evt. min indhegning her: http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3521

• #8   27. jan 2008 Tina D.
    Haha, jeg kom godt nok til at grine over alle de strømførende tråde. Det kan da ikke være let at komme til at klippe hæk der. hehe smiley

• #9   27. jan 2008 Tinka fidusen er at tråden kan løftes ud af de gule holdere og hænge på indersiden af hegnet mens jeg klipper hækken og så sættes tilbage i holderne bagefter.

Og jeg skal nok huske at SLUKKE for strømmen først. Jeg hader at få stød, men har med hånden selv checket hvor slemt det er... uuuh det tog godt nok lidt tid at samle mod til at få raget sig en.

Kommentér på:
katte i indhegning

Annonce